Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kıskanırım seni ben gollerden...

Kıskanırım seni ben gollerden...
 

Sevgili eşim, biricik can yoldaşım, hayat arkadaşım...

Evet, evet, itiraf ediyorum...

Seni çok ama çok kıskanıyorum..

Kimden mi?

O saatlerce başından kalkmadığın futbol maçlarından... spor programlarından...

Televizyonda bu kadar spor programı olduğunu bilmezdim evlenmeden önce... Babam futbolla pek fazla ilgisi olan biri değildi... Ancak eşim öyle mi? deliriyor neredeyse bu futbol için!

İçin için kıskanıyorum bazen... Eşimi mi? Futbolu mu kıskanıyorum ben de anlamış değilim...

Ama eşimin o maç için hazırlanmasına, onun için özenle seçtiği kıyafetleri giyip zevkle tv başında onu beklemesine, arkadaşlarıyla benden çok ondan sözetmesine, gazeteyi açtığında önce onunla ilgili haberleri okumasına içten içe deli oluyorum yaa...

Nedir futbola duyulan bu aşk? Anlamadım gitii doğrusu...

Ve futbol, öyle bir şey ki nasıl bu kadar yıllarca kendisine bağlı tutabiliyor bir erkeği? Büyük tutkusu haline gelebiliyor?

Öyle bir şey ki, tarif edilemiyor... Nerede olursa olsun kendini böyle izlettirebiliyor?

Eşinize "90 dk. beni izle" deseniz böylesine hayran, böylesine heyecanlı sizi izlemez valla :)

Ey futbol, senin gibi olmak için ne yapmak gerekir acaba? Sahip olduğun bu çekicilik nereden geliyor? Üstelik milyonlarca kişi arasında paylaşılmana rağmen... Senin uğruna taraftar mağazalarına gidilip takıma ait eşyalar bıkmadan usanmadan alınıyor... Saatlerce izlensen bile senden bıkılmıyor... Seninle ilgili yazılar, yorumlar, dergiler, makaleler defalarca okunabiliyor... Söyle, nedir seni bu kadar büyülü yapan?

Başta bir iki şey söylesem de rakibimle başa çıkamadığımı itiraf etmeliyim... O nedenle dost olmaya karar verdim... Maç saatlerinde sevgili eşimi onunla yalnız bırakıyorum... Takımı gol attığında ve sevindiğinde boynuma atlamasına izin vermek, mutluluğunu paylaşmak, taraftar mağazasına gidip takımının eşyalarını alıp ona hediye olarak vermek, eşimin bana hayranlık duymasını sağladı :)

Takımının renklerinde ona hediyeler alıyor, atkı ve kazaklar örüyorum... Nerde futbolla ilgili bir kitap bulursam alıyorum... hediye ediyorum... Çok hoşuna gidiyor... Zaman zaman bazı maçlarda, özellikle milli takım maçlarında izlerken, ona eşlik ediyorum... Böylece üçümüz birlikte mutlu mesut yaşıyoruz...

Hem, eşim onunla yani öbür sevgilisi futbolla iyi vakit geçirince bana da kaliteli zaman ayırıyor, benimle geçirdiği vakitlere değer veriyor...

Bu arada bayanlar size küçük bir ipucu: bir arkadaşımdan duyduğuma göre - o da bir yerlerde okumuş- futbola düşkün erkekler, evlerine bağlı ve eşlerine çok sadık oluyorlarmış... Ben arkadaşın yalancısıyım..

Eşim maça izlemeye koyuldu şimdi...

Ben ne mi yapıyorum?

Şikayet etmiyorum... Şarkı söylüyoruuummmm.

Kıskanırım seni beeeeennn...

Kıskanırım gollerdeeeeen...

Not: resim (www.anneyiz.biz/print/boyama/futbol.gif ) adresinden..

 
Toplam blog
: 8
: 2116
Kayıt tarihi
: 24.03.07
 
 

Psikoloğum. İşim insanlarla. Duygular ve düşüncelerle, iç dünyalarıyla... Bazen de dış dünyalarıyla...