Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kıskanırım seni ben

Kıskanırım seni ben
 

Kadın mı daha kıskançtır erkek mi? Seven insan kıskanır.

Bir süredir bize bir haller oldu. ‘ Güveniyorum ‘ adı altında insanlar birbirini ciddiye almamaya başladılar.

Bazıları da hastalık derecesinde kıskanıp karşısındakine kan kusturdular.

Kıskançlık sevginin sembolüdür, tabi gerekli dozda olursa.

Birçok kadın sevgilim-kocam beni kıskanmıyor diye bunalımlara girebiliyor.

Erkekler de kıskanılmak istiyor. Ama her baktığı yere, ‘ nereye bakıyorsun ‘ anlamında çocukça bir kıskançlık değil.

Kıskanılmayan kadınların, ‘ sevgilim-kocam beni kıskansın ‘ diye saçmaladıklarına şahit oldum. Kıyafette ve davranış biçiminde sınır tanımıyorlar.

Bunu neden yaptığı sorulduğunda da, ‘ beni böyle görürse belki kıskanır ‘ diye zavallı bir açıklamada bulunabiliyorlar.

İşte o zaman, ‘ kıskançlık ‘ denen şeyin aslında, ‘ sevgi ‘ olduğu apaçık ortaya çıkıyor.

‘ Kendine güvenmeyen insan kıskanır ‘ diye dillere sakız olan bir sözümüz var.

Bunun açıklaması, ‘ sen de ben de birbirimize karışmayalım, ikimizde hayatımızı yaşayalım, birbirimize hesap sormayalım. Canımız isterse biraraya geliriz ‘ dır.

Hem herkes kendi hayatını yaşayacak, kimse birbirinden sorumlu olmayacak. Hem de adı aşk-sevgi olacak.

Hiç mantıklı değil. Gerçek sevgi-aşk sorumluluk almak ister. İçinde bencilliği barındırmaz.

Kendinden önce karşısındakini düşünmek ister. Yorucudur ama güzeldir. Asilik ve kaprise hiç gelmez.

İlişkiler konusunda sürekli bir yerlerde yanlış yapıyoruz. Son yıllarda boşanmaların sayısı hızla artmış.

İlk beş senede boşanmaların fazla olduğuna dair bir tespitler vardı. Şimdilerde yirmi yıllık evliler de bir celsede boşanıyor.

Çünkü kavram kargaşası yaşıyoruz. Gelişen zaman bize yeni arayışlar getirdi. Yeni öğrendiğimiz gördüğümüz duyduğumuz şeyler bir anda bütün bilinenleri alt üst etti.

‘ Seven kıskanır ‘ diye hayat felsefesi olarak yaşamımıza aldığımız şey gün geliyor, ‘ güvensiz insan kıskanır ‘ a dönüşebiliyor.

Çiftlerden biri bu değişime ayak uydurmaya kalkınca da tamiri olmayan sonuçlar ortaya çıkabiliyor.

Yeni zamanla birlikte insanlarda bir gevşeme bir vurdum duymazlık bir aymazlıktır gidiyor.

Aşk-sevgi bile zamana yenik düştü. Romeo-Juliet, Kerem ile Aslı’ lar mitoloji kitaplarında kaldılar.

Şarkıdaki gibi olmasa da kıskanmak ve kıskanılmak güzel...

Kıskanırım seni ben

Kıskanırım kalbimden

Bu nasıl aşk Allah’ım

Öleceğim derdimden

:) İyi bayramlar

http://www.esmakahraman.com/kiskanirim-seni-ben/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..