Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '20

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kıskanmak Gerekli Denmemiş

Ben hiçbir yerde “Kıskanmamız lazım…” diye okumadım.

Âlim ulema bu konuda laf etmemiş ama bir tartışmadır gidiyor.

Kişisel olarak, sevdiğimi göstermek için(beni sevmiyor demesin diye) bir bukle kıskanır gibi yaparım, hoşluk olsun diye, hepsi bu.

Kıskanmak özgürlüğünü kısıtlamaktır; beğenirim, beğenirsem giderim. Sen de kayıtsız kal demiyorum, benim bu davranışıma karşılık ne yapmak istiyorsan yaparsın.

Sen kimsin ya, üzerimde hiçbir hakka sahip değilsin, sadece beraber yaşıyoruz; amma ne yapacaksam bu beraberliği kopardıktan sonra yaparım, hem senle hem onla olmaz. Aldatmam, istiyorsam seni bırakır ona giderim!

Eşinizi sevdiğinizi kıskanmalısınız diye hiçbir yerde yazmıyor, kendi kendinize uydurmuşsunuz. Genetik bir davranış, bazılarında kıskançlık eğilimi vardır, hatta öldürür bile ki görüyoruz.

Sorun bu davranışın genel bir doğru bir mecburiyet olarak gösterilmesi.

Hangi kanunda geçiyor, hangi âlim yazmış?

Mecbur değilsiniz kıskanmaya, karakteri kıskanç olan kıskanır.

Sevginin göstergesiymiş bir de; o zaman en çok ölenler öldürenler seviyor, şu insanoğlunun geldiği yere bakar mısınız lütfen!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..