Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '14

 
Kategori
Siyaset
 

Kışkırtma!!!

Ben Chp ye Akp den önce muhalefettim. Atatürk'ün, İnönü'nün ve Ecevit'in Chpsi bir yana Baykal'ın Chpsi bir yana.... Ancak  iktidar uzun süredir Akp olunca ister istemez muhalefeti sadece onlara yapıyorum.

Başlarda yanılma hakkımı kullanarak Akpye yinede bir şans tanıma hakkı verdim... Silivre davalarını dudak ısırarak sabırla bekledik.... Birden kendi eylemlerini inkar edercesine döndüler... Herkes ve heryer yazdı çizdi "Hani o davaların Savcısıydı ?"  diye....  Demirel bile hiç bu kadar pişkinleşmemişti...

İktidarın ve liderinin gafları ve yalanları bir yana EN ÇOK KIZDIĞIM KIŞKIRTICILIK YAPMALARIDIR.

1- Ergenekon ve Balyoz davalarında laik kesimi tahrik etti.

2.Gezi protestolarına karşı mitingler ile halkı ikiye ayırıp tansiyonu yükseltti.

3. Şike davası ve Trabzona habire gaz vermesi ile sporu siyasete alet etti ve halkı birbirine kışkırttı.

4. Meclise Türbanlı sokarak provakasyon yaptı... Yutulmadı... Kızlı erkekli evler polemiğide tutmadı.

5. Tencere tava olayında komşuları birbirine kışkırttı.

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..