Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Kışla biten kadın

Kışla biten kadın
 

mor salkımlı..


Nasıl da sarmıştı beni koca paltom
Ayakkabılarım ne güzel de su alırdı
Dinmeyen yağmurlarda.
Hapşırmak günde yüzbinmilyon kere
"Çok yaşa"lar "iyi yaşa"lar ardında
Ben en çok "hep beraber"i bu mevsimde
Söylerdim
Bu yüzdendi belki -kış bitmesin- isteğim

O buzdan rüzgara karşı
Nasıl da sarardı berem, eldivenlerim
Ve nasıl da ben gibi titriyordu insanlar..

Soymaya başlar bahar insanı
Yaza kadar
Çırılçıplak kalana kadar..

Sarmaya kalksanız kaç çile yumak oldum bu kış
Kaç ilmek söküldü gitti
Yemişim baharını, çiçeğini, böceğini
Ben soyunamam,
Sarısı testere misali sökerken içimi
Üşümeye başlamışken
Ve her bahar işkence misali
Bunları yaşarken..

Bi zılgıt çeksem
Ki zılgıt nedir bilmem
Dingileyip dururum her yerimden!

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..