Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kısmet değilmiş

Kısmet değilmiş
 

 

O değil de;
 
Okuduğum her iç karartıcı haberde ortak bir yorum var,
 
‘Burası Türkiye…’
 
Sadece yorumlar olsa… Haber başlıkları da bu yönde. Olaya bakışı bu derece sığ olan arkadaşların dünyalı olmadıklarını düşünüyorum.
 
Bilmesem, ülkem dışında herkesin gül bahçesinde yaşadığını zannedeceğim.
 
Sürekli sızlanmayı bırakın. Sorunun değil çözümün bir parçası olmaya bakın. Onun mücadelesini verin o zaman.
 
‘Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın’ mantığıyla olmaz bu işler. Ucuz kahramanlık yapmakla da olmaz… Hele de, ‘Burası Türkiye…’ manşeti atarak hiç olmaz. Aşın kendinizi!
 
O değil de;
 
'Facebook’a üye olmayanlar psikopat mı?
Psikologlar, kötü niyetli insanların internet ortamında iz bırakmamak adına sosyal paylaşım sitelerinden uzak durma eğiliminde olduğunu ifade ediyor.' (Kaynak: Milliyet)
 
Bu durumda ben bir psikopatım.
 
‘Psi psi kopatım/billah yaparım/seni seviyorum der/senden kaçarım’
 
O değil de;
 
Yazılarımızı twitte paylaşsak ne olur acaba… Mert’e söyledim, ‘Boşver anam, böle iyi. Çok açılma. Zaten yüzme de bilmiyorsun!’ dedi.
 
Günahımı alıyor. Kumkaya balıklarıyla iyiydik aslında…
 
O değil de;
 
Karşımızda özel okul var. Bahçesini boyuyorlar. Buram buram boya kokuyor. Tinercilere döndüm. Kafayı bulursam ondan ötürü.
 
Özel okul diye özellikle üstüne basa basa söyledim,
 
Devlet okullarında değil badana boya, camı bile okulun bebelerine sildiriyorlar… Haber fotoğraflanınca da yetkilinin özrü kabahatinden büyük oluyor,
 
- Görmedim, duymadım, bilmiyorum…
 
O değil de;
 
n'aparsın,
kısmet değilmiş…
 
O değil de;
 
İyi bayramlar.
 
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..