Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

Kitaba uydurmak

Kitaba uydurmak
 

Başbakan, ülkedeki her şeyi, kendi kitabına uydurma gayreti içinde. İstiyor ki; kimse onun kitabından başkasını, ne yazsın, ne okusun. Her konuşmasında, demokrasi işliyor. Demokratik kurallar içinde, ne olacaksa oluyor, söylemini, sözün başına koyuyor, koymasına da, nedense, hiç inandırıcı olmuyor. Herkesin konuştuğu, son medya olayına bir bakalım. Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni, görevinden istifa etti. İstifa da, demokratik bir hak değil mi? Eder, eder, kime ne?. Sayın Özkök, 20 yıldır, aynı görevi yapıyormuş. Yorulmuştur. Bu 20 yılın, son yedi yılı, AKP iktidarı döneminde geçmiş ise, yorulup, bunalmamak elde mi? Ama öyle değil. Yazılan, çizilen ve anlatılanlara göre, bu istifa, öyle durup, durduğu yerde olmamış. Başbakanın, istemi doğrultusunda gelişmiş. Doğan Yayın gurubu, maliyenin kıskacında değil mi? İşte bu kıskacın, gevşetilmesinin karşılığı, Özkök ün istifası. Yok canım, daha neler, demeyin. Duyanlar, görenler ve bilenlerin yorumu böyle. Öyle anlaşılıyor ki, tek sesli, medyaya doğru gidiyoruz. Tek kanallı günleri özlemiştik. Peki, bunca kanal ne olacak, kapanacaklar mı? Kapanmaları söz konusu değil. Toplumumuzun renkleri ve çimentosu, çok sesliliktir, demiyor mu, Başbakan. Bu kanallar, şinanay yavrum, şinanay olur. Haberler, merkezi sistemden yayınlanır. Demokrasilerde çare tükenmez.

Düşünüyorum da, ben de artık bu tür yazılar yazmasam mı ne? Benim yüzümden, blog yazılarına da sınırlama gelebilir. Olmaz, olmaz demeyin, olmaz, olmaz. Diyorum ki, bundan böyle fasa megazin mi yaz sam?Kimin eli, kimin cebinde, kim neresini aldırmış.? Kimler nerelerine, silikon taktırmışlar? Hangi dizinin, baş rollerin dekiler, kiminle kırıştırıyor? Behlül ün son öpüşmesi, kaç saniye sürmüş? Kim sevgilisinden ayrılmış? Onun bıraktığını, kim kapmış? Sosyetenin, hangi ünlüleri, umreye gitmişler. Oradan neler getirmişler. Ünlü zenginlerimiz, yeni yılı nerede kutlayacaklar? Kimler, yeni yılı mevlit dinleyerek karşılayacaklar? Alternatif kutlama nasıl olacak? Bunları yaz sam, ilk 10 a girer miyim? Vallahi girerim. Bana ne, el alemin üç koyunundan, beş keçisinden. Ben de artık hidayete ermek istiyorum.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..