Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '09

 
Kategori
Kitap
 

Kitabım çıktı!

Kitabım çıktı!
 

www.anaturkler.org


Beş yıldır amatörce yazdığım köşe yazıları, başta Milliyet Blog olmak üzere ülkemin dört bir yanında yayınlandı. Bu yazılarla sıradan, ancak ülke sorunlarına duyarsız kalamayan bir vatandaş olarak milletime ulaşmaya, bilgilendirmeye, bazı sıkıntıları fark etmelerini sağlamaya çalıştım. Amacım bir kişi bile olsa ulaşmaktı. Ulaştım hem de bir kişi değil yüzlerce kişiye ulaştım. Onlarca yorum ve teşekkür aldım. Bunlar beni çok mutlu etti. İstanbul’dan Şanlı Urfa’ya, Hatay’dan Çanakkale’ye, Giresun’dan, Çorum’a, Konya Ereğli’ye, Nevşehir’e, Afyon’a ve pek çok haber sitelerinde dostlar sayesinde ses oldum, sesimiz oldum… Destek veren tüm dostlara teşekkür ederim. Şimdi bu yazılar güncellendi ve bir kitapta toplandı. Çılgın bir Türk anası bıkmadan, inatla, yayına hazırladı… Ve İstanbul Kitap Fuarı (TÜYAP)’na yetiştirdi. En büyük mutluluğumuz ise kitabın Cumhuriyetimizin 86. Yılını kutladığımız bu günlerde çıkmasıdır. Anlayacağınız artık bir kitabım var. Burada Milliyet Gazetesi’nin tüm Blog editörlerine de teşekkür etmek istiyorum. Az kahrımızı çekmediler. Ancak daha kahırları bitmedi; Kitabı olan biz Milliyet Blog yazarlarına destek vermelerini rica ediyorum. Haydi bakalım sevgili editörlerimiz yazmak bizden destek sizden… Ne demiştik? Hayat sade bir kitap okumak için bile yaşanmaya değer… Kitapla kalın. Tülay Hergünlü İstanbul, 30.10.2009 Fuar adresimiz: ANATÜRKLER Eğitim Hizmetleri LTD.ŞTİ. (www.anaturkler.org) İstanbul Kitap Fuarı (Beylikdüzü-İstanbul) Salon No: 6 Stand No: 604 B
 
Toplam blog
: 516
: 1080
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1955 Ankara doğumluyum. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunuyum. İstanbul'da uzun yıllar..