Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Kitabım çıktı!

Kitabım çıktı!
 

İlk kitabım çıktı arkadaşlar!

“Onun adı lacivert!”

Bir yıldır geceli gündüzlü bu kitabıma yoğunlaşmıştım! Boş zamanlarımda da Milliyet Blogda yazıyordum.

Uzun ve sürükleyici bir roman! Aşk , ihanet, tımarhane, intihar hepsi var bu romanda. Allahın hikmetine bakın ki tam da

Efsane Fenerli Metin’in “Blog Nobel 2009” yarışmasının başladığı bugünler basımı bitti!

Yayınevinden aradılar.

“Ahmet Abi, kitabın basımını bitirdik! Bir kamyon gönder de al kitaplarını. Yer kaplıyor matbaada!”

“Kaç tane bastınız?”

“Saymadık Abi!”

“ Oğlum, ben kitaplarımı kamyonla taşıtmam! Ne o öyle yıkıntı taşır gibi? Doğru dürüst bir araç bulayım!”

Arkadaşlara haber verdim . Düğün konvoyu oluşturduk. Önde ben! Dikiz aynalarına da havlu bağladık basımevinin önüne

çektik!

“Abi ne bu yahu! Evleniyor musun?”

“Kitap en iyi arkadaştır Osman! Değme artiste değişmem kitabı!”

“Saygı duyarım Abi!”

İnternette de satılacak!

Şansa bakın yahu, tam da Efsane Fenerli Metin’in “Blog Nobel 2009” yarışmasının başladığı bugünde!

Bu işte bir hayır var!

Yüzde 11 az bir oran ama!

http://www.vaykitapsız.com/ adresinden ödemeli olarak isteyebilirsiniz!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..