Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Kitabım Son Mektup

Kitabım Son Mektup
 

MUSTAFA DUYAR/SON MEKTUP


İlk kitabım olan Son Mektup adını verdiğim kitabımı tüm kitapseverlerin beğenisine sunuyorum. Hayata farklı bir pencereden baktırmak istediğim bu kitabımda, ilkler mi önemli yoksa sonlar mı diye sordum kafası karışık zihinlere.. Tüm TIP camiasına, karşılıksız sevginin en büyük gerçeklerine,doktor ve doktor adaylarına da bir şiir armağan etmeyi unutmadım.''Doktor olmak, bir hayat için, bir ömür vermek..'' dedim, ama inanın az bile söyledim.

Bu kitapla ele ele verelim istedim, hep birlikte, ''Ben baş olurum ikimizin hikayesine, Sen son(um) olur musun ömrümün gerisine? diye soralım öyleyse sevdiğimiz yüreklere.

Kitabın arka kapak yazısını da sizlerle paylaşmak istiyorum. Okuyan, yorumlayan, eleştiren herkese teşekkürlerimi sunuyorum..

'Bu sana son mektubum. Son seslenişim, son defa yüreğine dokunuşum.

Sonlar biraz zor olur bilirim ve o kadar da hüzünlü.

Sona yaklaştıysa insan, yüreğinden kopanlar, rüzgarlara karışır,

belki son bir defa ulaşmak için sevdiğine. Gözünden akan yaşlar,

son bir defa ıslatır, çoraklaşmış toprakları.

Ve sözcükler son bir çabayla, şiir olur dökülür aşığın dilinden.

Son kez, sevilen şiir olur, sevenin yüreğinde.

' Bu kitap 'Beni böyle yapayalnız bırakıp gittin, Olsun, ben seni sensiz de sevmeyi bildim' diyen

Mustafa Duyar'ın size ilk seslenişi, sizinle ilk sohbeti ve yüreklerinizle ilk muhabbeti.

Son mektupta kendinize ait çok şey bulacaksınız. Son mektup yepyeni bir dünyaya açılan ilk kapıdır.

Ve unutmayın, her son bir başlangıçtır.

İlk olmak kolaydır, herkes bilir, peki son olmak nasıldır?
 

(Tanıtım Bülteninden)

 
Toplam blog
: 12
: 653
Kayıt tarihi
: 14.10.14
 
 

Mustafa DUYAR, "SON MEKTUP" kitabı'nın yazarı olmasının yanı sıra Tıp Fakültesi öğrencisidir. Şii..