Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '16

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Kitabımı nasıl yayınlarım?

Kitabımı nasıl yayınlarım?
 

www.aliozdemir.net


2 yıl kadar önce kitap yazanlara rehberlik etmek için 20 yıllık deneyimlerimi aktaran bir yazı hazırlayıp okurlara sunmuştum.

Bu yazıdan sonra onlarca kişiden telefon ve e-posta aldım.

Herkese temel konularda bilgi verdim. Kimisi anladı. Kimisi ise yine hata yapmaya devam etti.

Kitabınızı yayınlatmak için yayıncılara para ödemeyiniz. Bu etik değildir. Kitabınızı yayıncı basar ve size telif hakkı öder.

Yazardan ek para isteyenler gerçek yayıncı değildir.

20 yılda 45 kitap yazmış bir kişiyim. Bu işleri tüm aşamalarıyla biliyorum. Beni arayanlara, düzgünce konuşanlara tüm tecrübelerimi aktarıyorum.

Kitabını amatörce basmak, tanıdıklarına hediye etmek isteyenlere örnek kitap basımlarını da ücretsiz olarak yapıverdim. Sadece nakliye bedelini karşı taraf ödedi.

Kitabınızı sadece tanıdıklarınıza hediye etmek üzere basmak istiyorsanız size her konuda rehberli edebilirim.

Amacım para kazanmak değil, kaliteli insanların kitaplarını çıkarmasına destek olmaktır. Bir tür sosyal sorumluluk çalışması diyelim.

Çocukluğum çok fakirlik içinde geçti. Zor şartlarda yaşayan insanların kitap çalışmalarına hayır işlemek için destek oluyorum.

Ali Özdemir

Web: www.aliozdemir.net

Tlf.: 0505 220 83 85

E-posta: erdemyayinevi@yandex.com

 

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..