Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '16

 
Kategori
İnternet
 

Kitabımızı Google Play Store’a yükledik

Kitabımızı Google Play Store’a yükledik
 

Hayat serüvenimizi roman tadında hikayeleştirdiğimiz “İçimdeki Bitmeyen Özlem” isimli kitabımızı internette yayınlamaya devam ediyoruz biliyorsunuz.
 
http://icimdekibitmeyenozlem.blogspot.com.tr
 
Kitabı yayınlamaya başlarken sizlere, bir yayınevi ile görüştüğümü ve kitabı çok beğendiklerini ve basacaklarını söylemiştim.
 
Kitabın basılmasını iptal ettik malesef. Android telefon ve tabletler için Google Play Store Kitaplar bölümünde cüzi bir fiyatla satışa sunduk.
 
Google Play Store’dan Eğlence – Kitaplar bölümüne girip “içimdeki bitmeyen özlem” diye aratırsanız kitabı görebilirsiniz.
 
Şimdi kitabı neden basmayı iptal ettiğimizi ve neden Google Pl. St. a yüklediğimizi merak etmişsinizdir. Kısaca anlatmak istiyorum.
 
Kitabı gönderdiğimiz bir yayınevi, kitabı çok beğendiklerini ve ücretsiz basacaklarını bana belli oranda satıştan telif hakkı vereceklerini söylediler ve sözleşme göndereceğiz, dediler.
 
Bir ay ses çıkmadı, maille sordum. Sonra sözleşme gönderdiler ve binlerce lira masraflar için benden para istediler ve telif hakkı payını artırdılar.
 
Kızdım, kabul etmedim onlara yazdım ki; Ben bu kitabı Allah rızası için yazdım ve herkesin okuması içinde internette yayınladım.
 
Basılmasını istedim çünkü herkes bilgisayar başında kitap okumaz, kimisi yatağa uzanıp kitabı eline alıp okumaktan hoşlanır. Ben emekli bir engelliyim, para veremem lütfen basmayı iptal edin, dedim.
 
Sonra internette bir haber okudum. ABD’de birçok yayınevi dijital olarak kitapları android ve İphone’lar için internet mağazasından yayınlıyormuş ve halk artık kitapları tablet ve ipad’lerden okuyormuş.
 
Ülkemizde yeni yeni birkaç yayınevi başlamış. Düşündüm ben de bir yayınevi olmadan şahsım adına GPS’dan yayınlamak istedim ve 3 TL’lik bir fiyat belirledim. İphone’m yok.
 
Efendim neden ücretsiz yapmadın derseniz, cevabım okunsun diyedir.
 
Kendimle kıyasladım ona göre fiyat belirledim. Ücretsiz bir kitap gördüğümde inceliyorum. Yazarın onlarca kitabı var, birini reklam olsun diye sanırım ücretsiz koymuş der bakmam.
 
1 TL fiyat koysam ciklet parası der kimse almaz, keza 2 TL de düşük. 5 TL gözüme çok görünüyor, onun için alıp okusunlar diye fiyatı 3 TL belirledim.
 
Yukarıda söylemiştim, ben bu kitabı Allah rızası için yazmıştım.
 
O yüzden bir gelir olursa kuruşuna dokunmadan hayırlarda kullanacağım ki vasiyet dosyasında belirttim.(Ölüm saati gizli olduğundan vasiyet yazılmalıdır ki sünnettir.)
 
Şu an e-kitap yaygın olmadığı için ben bir gelir beklemiyorum.
 
Belki yıllar sonra e-kitap yaygınlaşınca kardeşlerim bu vasiyeti uygular inşallah.
 
2008 gibi Facebook hesabımı açtığımda Türkiye’deki toplam kullanıcı belki yüzbindi, bugün milyonlarca.
 
Roman Tadında Kitap: İçimdeki Bitmeyen Özlem
 
Sonradan engelli olan ve yaşadığı unutamadığı aşkın, ilahi aşka dönüşmesini anlatan Celal Çelik'in ilginç ve tadına doyulmaz akıcı anlatımıyla hayat öyküsünün Kitabı ; Yaşadığım hayat serüvenimin özeti şudur: “Hasta olduğumu, hayallerle geçmiş ondokuz yılın sonunda öğrenmem. Ve yıllardır aradığım İçimdeki Özlem'e kavuşmam.” İnşallah bu kitabı okuyunca AŞK’a, engellilere, dinimize bakışınız değişecek...
 
Celalin Penceresinden
 
Toplam blog
: 455
: 812
Kayıt tarihi
: 04.09.12
 
 

1973 Konya Ereğli doğumluyum. Selçuk üni. MYO Elektronik bölümü mezunuyum. 1993'e Friedreich Atak..