Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

27 Şubat '10

 
Kategori
Kitap
 

Kitabın adı: Zar Adam

Kitabın adı: Zar Adam
 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Merhabalar,

Bu gün sizlerle en son okuduğum Kitapla ilgili bilgiler vermeye çalışacağım.

Kitabın adı: Zar Adam

Kitabın Yazarı: Luke Rhınehart

Kitaptaki hikaye zar oyunu ve sonuçları, Hayatı alt üst eden zar oyunu hikayesidir.

Bu kitaptaki adam zar oyunu yoluyla bir çok başarılar elde ederken, bir çok yenilgileri de oluyor.

Kişi bu işte kitabın başlarında başarı sağlayıp bir çok zar odaları açıyor ama zar oyunu ile karısını aldattığı için eşinden boşanıyor, yalnız kalıyor, zar onu yalnız bir adam yapıyor.

Hayat zar oyunlarınla yaşanabilir mi?-Hayır

Hayatımızı düzenlerken zarlara ihtiyaç var mı dır? -Hayır

Bir insan bütün ömrünü zar oyunuyla ayarlayabilir mi? -Hayır

Bu kitaptaki kişi tüm hayatını bu zarlara adıyor ve zarlar ne derse onu yapıyor.

Zarlar onu kötü düşüncelere itse bile zarlara karşı gelemiyor.

Zarlar o kişinin hayatını esir alıyor.

Zarlar sayesinde eşinden, işinden, çocuklarından ailesinden kopuyor.

Kitabı okuduktan sonra uzun bir süre düşündüm, belli bir kimseye ya da bir cisme bu kadar bağlanmak iyimidir diye, ’ Hayır’ dedim sonra kendime, hayata bir kez geliyoruz, bu yaşamda kaliteli ve sağlıklı yaşamalıyız.

Özgürce ve hoşgörüyle yaşamalıyız.

En doğrusu da yaşama sevgi ile bakmalıyız, sevmeliyiz, sevilmeliyiz.

Yoksa zar atıp bu gün bunu yapacağım, bu gün de bunu yapacağım demek yaşam değil, birisinin emir ve komutası altında olmaktır.

Sevgili arkadaşlarım bu Zar Adam isimli kitabı okumanızı öneriyorum. Hayatınızın ne kadar çok önemli olduğunu, özgürce yaşamanızın güzelliğini daha iyi anlayabilmek için bu kitabı öneriyorum size, lütfen okuyun.

Son söz; Sevmek güzeldir ve paylaşmak güzeldir.

Sevgiler hepinize,

Not: Zar Adam isimli kitabı Sevilay yeğenim verdi, okudum, kendisine sonsuz teşekkürler ediyorum. Not 2: Sevgili Ahmet Balcı 'Koloni' adlı kitabı göndermiş bana, kitabı okuyup konusu hakkında bir blog daha yazacağım. Buradan Sevgili Ahmet Balcı'ya da sonsuz teşekkürler ediyorum.

Hülya-İZMİR-2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...