Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

10 Şubat '08

 
Kategori
Kitap
 

Kitabın adı-The Secret

Kitabın adı-The Secret
 

Kitap Adı :The Secret
Yazarı :Rhonda Byrne

5 Aralıkta kitabı aldım okudum ve çok beğendim, kitaptan küçük notlar ile birlikte yazmaya çalışacağım yazımı.

Sır:Sır sayesinde istediğiniz herşeye sahip olabilirsiniz, sır bir çekim yasasıdır.
Benzer benzeri çeker, iyi ve güzeli düşünün, iyi ve güzel yaşayın.
Çoğumuz gerçekleşmesini istemediğimiz şeyler düşünürüz, nedenlerini bulmaya çalışırız, sonuç hep olumsuzdur neden?olumsuz düşünüyoruz da ondan.
İnsanların istediklerini elde edememelerinin tek sebebi, Olmasını istedikleri şeyler yerine, olmasını istemedikleri şeyleri düşünüyor olmalarıdır.
Kendinizi kötü hissettiğinizde daima güzel şeyler düşünmeye çalışın, örneğin, sevdiğiniz müziği dinleyin, yada küçük çocukları, onların yaptıklarını düşünün, sizi çok seven insanlırı düşünün, iyi gelecektir.

Çekim yasası=Sevgi yasası.
Sevgisiz yaşanmaz.

Alaaddinin sihirli lambası gibi, lambayı okşuyor cin çıkıyor ve 'Senin dileğin benim için emirdir' diyor.
Sizinde bir cininiz değil de bir meleğiniz olsun, o melekten hep güzel şeyler isteyin, o da size 'Senn dileğin benim için emirdir' desin.

Hayatınızda gerçekleştirmek istediğiniz şeyi 3 düşünceyle gerçekleştirebilirsiniz.
1-İstemek: İsteğinizde net ve kesin olun.
2-İnanmak: İstediğiniz şeyleri sizinmiş gibi inanın, güven duyun.
3-Almak : İsteyip inanırsanız alırsınız, hissedin yeter.

Olduğumuz herşey, şimdiye kadar düşünmüş olduklarımızın sonucudur.
Yatarken o gün yaşadıklarınızı düşünün, iyi şeyler için gülümseyin, kötüleri içinse atın bir kenara.
Herşey için şükredin.
Sabahları uyandığınızda pencereyi açın, gördüğünüz herşeye Günaydın deyin,
İçinizde bolluk e bereketi, sevgi ve sevinci her zaman duyun.
Hayatında Nasıllar? sen ilgilendirmesin, olacağı ilgilendirsin.
Hayal edin,
Hayal etmek hayatın size getireceklerinin ön gösterimidir.
İlk önce kendinizi sevin ve sayın.
İnsanların kötü yönlerine değil, takdir ettiğiniz yönlerine odaklanın, kötü düşünmeyin.
Neşeli ve kahkahalı bir vücutta hastalık yok olur, vücudumuz kendisini daima yeniler, bunu unutmayın.
Hayatınıza 'Yapamam' kelimesini sokmayın, yaparım, başarırım deyin, hep olumlu düşünün.
İnsan düşündüğü şey olur. Sizyaşamınızın efendisisiniz ne isterseniz o olur.
Sevmediklerinize beddua etmeyin, size geri gelir ve daha çoku olur, melek ne demişti 'Senin isteğin benim için emirdir'.
Hepimiz biriz ve hepimiz biziz, rekabet etmek yerine, yaratıcılığı düşünün kazanacaksınız.
Kendi kaderinizin yazarısınız, kalem sizin elinizde, ökünüzü siz yazıyorsunuz ve sonuç sizin seçiminiz.
Geçmişle değil gelecek ile yaşayın, yaşamınızdaki aklınızda bulunan Karatahtayı çıkartıp atın, hayata beyaz bir sayfa ile başlayın, Mutluluk duyduklarınızı yazın ilk sayfasına, hayatın tadını çıkarın, güzellikler içinde yaşayın.
Sakın bu yazılanlar birer safsata, olur mu hiç böyle şeyler, demeyin,
Unutmayın meleğiniz ne diyordu 'Senin isteğin benim için emirdir'.

Belki okuyan olmuştur blog arkadaşlarımın arasında o zaman yazdıklarımı daha iyi anlayacaklarına inanıyorum.
Kitabı okumayanlar ise bir an önce alıp okumalı diye düşünüyorum.
Hepinize sonsuz sevgilerimi gönderiyorum.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...