Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '07

 
Kategori
Kitap
 

Kitap- ilaç, yazar- doktor ilişkisi

Kitap- ilaç, yazar- doktor ilişkisi
 

Yazılar, kitaplar da ilaç gibidir.

Hastalığına göre değişirler.

Herkes kendi hastalığına göre takip eder.

Hatta yazar bile öyledir.

Hani her hastanın güvendiği bir doktoru vardır ya.

Her okurun da bir yazarı vardır.

Hasta doktoruna, okur da yazarına koşar.

Doktor ilaç yazar, yazar blog yazar.

Fırtınaya tutulan geminin limana sığındığı gibi.

Kim bilir kaç yazı kaç kitap liman oldu size?

Dedim ya işte.

Kimi ilaca koşar kimi kitaba diye.

Kimi doktora kimi yazara gider.

Ben o yazılarda kendimi buluyorum.

Bana beni anlatıyor dediğiniz yazılar var ya işte onlar ilaç gibidir size.

Şimdi her yazar merak eder.

Acaba benim yazdıklarım nerelere iyi geliyor diye.

Ete kemiğe yazanlar var.

Ruha seslenenler var.

Gönüllere girenler var.

Gönül tellerini kıranlar var.

Kış gününde bahar yaşatanlar var.

Yaz gününü kışa çevirenler var.

Bunlar saymakla bitmez.

Biz gelelim yine konumuzun özüne.

Karanlığı aydınlatan yazılar hepimiz temennisidir.

Fakat insan öncelikle kendini bulduğu yazıları okur.

Yazarıyla dost olur.

Dertleşir konuşur halleşir.

Okuduğu zaman içerisinde zamanötesine yapılmış bir yolculuktur bu.

Çok isterdim yollara çıkabilmek, yolculuklara götürebilmek, ardım sıra sürükleyebilmek en güzel dünyalara.

Yarınlara.

Kendim, kaybolmaktan yitmekten korkuyorum.

Başım ağrıyor benim de kitabım neredeydi onu arıyorum.

İzninizle…

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..