Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '14

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Kitap Buldum Okuyorum-Siz de Kitap Bırakın

Kitap Buldum Okuyorum-Siz de Kitap Bırakın
 

Kitap Buldum Okuyorum-Siz de Kitap Bırakın


Etkinlik

-KİTAP BULDUM OKUYORUM-

İlk Kitap Antalya'da bir parka bırakıldı.

Engin Geçtan-İnsan Olmak

 

Her şey çok basit;

Bir yere, okuduğumuz bir kitabı bırakıyoruz.

İçine şu notu yazıyoruz;

*Bu kitabı okuduktan sonra, başka insanların da okuyabileceği bir yere bırakın."

* Kitabı bıraktığınız yerde, kitabın fotoğrafını çekin.

* Bıraktığınız yeri ve (dilerseniz) isminizi belirten bir maili fotoğrafla birlikte aşağıdaki adrese gönderin.

kitap@benimustamyeryuzu.com 

ilgili link
http://www.benimustamyeryuzu.com/index.php/kitap

 

Burcu Barış Künar

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..