Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '11

 
Kategori
Kitap
 

Kitap çıktı müjde

Kitap çıktı müjde
 

Gülay Mustafaoğlu "Bala"


Değerli Dostlar,  

Sizlerle bir mutluluğu paylaşmak istiyorum. 

Üzerinde çalıştığım şiir kitabım çıktı. Hayatın kısa bir zaman dilimi olduğu gerçeğinden yola çıkıp, bir iz bırakmak isteğiyle ve kendimce hayat algısını ifade etmeye çalıştığım bu kitabın yayınlanmasından duyduğum mutluluğu sizlerle paylaşmak istedim. 

İsmi "Bala" Delisarmaşık Yayınları tarafından basıldı. 143 sayfalık bir şiir kitabı. Robinson Crusoe, İmge, Kibele, Mephisto ve Pandora'da olduğu bilgisini aldım. Ayrıca internetten satışa çıktı. 

Ben, oyun yazarlığı eğitimi aldığım sıralarda, değerli ustam Ümit Denizer, yazdığımız oyunları okumamızı istemişti. Atölyeye katılan yazar adayları olarak hepimiz oyunumuzu okumamak için bahaneler uyduruyorduk. Daha doğrusu oyunlarımız için "Pek iyi olmadı" türünde ifadeler kullanıyorduk. Karşınızda bir usta olunca yazdıklarınızdan emin olamıyorsunuz. İşte o zaman ustam "En iyi oyun, benim oyunum. Demelisiniz." dedi. "Kendi oyununuza kendiniz inanmalısınız." Şimdi, ben de ustamın sözünü tutuyor ve kitabımla gurur duyuyorum. 

Hayal ederek başladığım çalışmalar, bir kaç yıl içinde gerçek oldu. 

Hayat, hayal ve gerçek arasında yakalayabildiğimiz.... 

Sağlıkla ve mutlu kalın. 

Gülay Mustafaoğlu 

 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..