Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '08

 
Kategori
İzmir
 

Kitap fuarında buluşalım mı?

19 Nisan Cumartesi günü İzmirde kitap fuarı başlıyor...

MBde yazan bir çok arkadaşımız, kimi kitaplarını tanıtmak, kimi konuşmalar yapmak üzere fuara geleceklerini yazdılar.

Ancak, bunlar dağınık halde oldu.

Ben derim ki, gerek kitap yazanlar, gerekse blogcular olarak belli bir gün ve saatte Fuar'da buluşalım.

Hem birbirimizi, hem kitap yazan arkadaşların kitaplarını tanımış oluruz. Tanıyalım ki başkalarına da tanıtabilelim.

Mümkünse bu çağrıya yazar arkadaşlar ve kitap fuarına katılabilecek MB'ciler gün ve saat konusunda görüş yazarak katılsınlar.

Gün ve saati birlikte tesbit edelim.Herkese değilse bile, çoğunluğa uyacak bir gün ve saat belirleyelim.

Cumartesiden başlayarak hangi gün ve saat uygun olabilir, ilgili ve ilgilenen tüm arkadaşlar yorum yazarak katılsınlar, diyorum.

Fuar içerisinde olmak üzere belli bir yer de teklif edilebilir.

Ben kendi adıma, açık çek veriyorum. Her gün ve saat bana uyar.

Çalışan veya dışardan gelecek arkadaşlar da önerilerini yapsınlar.

Başarabilirsek geniş katılımlı bir birliktelik gerçekleştirmiz oluruz.

Böyle güzel olmaz mı?

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..