Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '09

 
Kategori
Kitap
 

Kitap Kulübü

Kitap Kulübü
 

Neden bu kitapları beraber okumayalım?


Merhaba.

Bloguma hoşgeldiniz.

Bu blogun amacı Türkiye'de şimdiye kadar yapılmamış kitap kulübü organizasyonları gerçekleştirmek.

30 yaşıma günler kalmışken dönüp arkaya baktığımda son 10 senedir kitap okumayı ne kadar ihmal ettiğimi farkettim. Tam bunları düşünürken bir arkadaşım kardeşinin üniversite arkadaşları ile haftada bir buluşup, bir kitap seçip onun değerlendirmesini yaptıklarını öğrendim. Beynimdeki ampül o an yandı ve gerek internet üzerinden gerek yazılı basın eklerinin içerik sağlayacılarından gerekse yayınevlerinden aldığım bilgi doğrultusunda böyle kulüplerin olmadığını öğrendim.

Buradan benim gibi kitap okumayı özlemiş, fikirlerini paylaşmaktan korkmayan sosyal insanlara ulaşabileceğime inanıyorum.

Umarım en kısa zamanda ilk anti sanal buluşmamızı gerçekleştirebiliriz.

Kitap kulubü beşer adet kişiden oluşan grupların bir bütünü olacaktır.

Başvuru için kitapseverlerkulubu@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiler.

 
Toplam blog
: 11
: 610
Kayıt tarihi
: 02.02.09
 
 

1979 İstanbul doğumluyum ve halen İstanbul'da yaşamaktayım. Özel bir şirkette kurumsal pazarlama dep..