Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '17

 
Kategori
Şiir
 

Kitap

Kitap
 

Son gülüşünü bana gizleyen adam
 
İstesen de canımı acıtamazsın
 
Kovulduğum bu şehirden gidiyorum
 
Tokat gibi yüzüme çarptığın yalnızlığımla.
 
Gidiyorum bu şehirden
 
Bütün yarım kalmışlıkları doldurup bavuluma
 
Ve bir de ah bir de yok bu sefer olmaz
 
Okunmak istemeyen bir kitap…
 
Kızıyorum sahaflara içten
 
Ne diye tutuşturdular bunu elime
 
Yok hayır yanıma almıyorum 
 
Çıktığım bu seferde…
 
Ağır ağır iniyorum merdivenlerden
 
Demiş ya şair, ağır ağır çıkacaksın…
 
İniyorum…
 
Kaldırımlar takılıyor gözüme
 
Bavulumda gizlenmiş şiirlerim
 
Açılıp, dökülüyorlar
 
Bir hışımla dönüyorum,
 
Koşarak çıkıyorum merdivenleri
 
Dengemi bulamadım ki daha
 
Bıraktığım yerde duruyor kitap
 
İki çift lafım var da, boğazımda düğümleniyor
 
Yok alamayacağım, bu sefer olmaz
 
Yola onsuz çıkacağım
 
Söylenenler doğruysa eğer, zaten unutacağım
 
Bir arkadaşım mı demişti bir yerde mi okumuştum
 
Yarım bıraktığın her kitap unutkanlık yaparmış
 
Adam sende…
 
Roman mıydı yoksa şiir mi
 
Ben şiir okumam ki yazarım
 
Hay aksi bir de o var
 
Kimin için yazılacak şimdi bu şiirler…
 
Toplam blog
: 48
: 175
Kayıt tarihi
: 19.08.13
 
 

Çok bildiğimden değil anlamak ve anlam kazanmak için yazıyorum, anlamlarla var olmak adına, herke..