Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '20

 
Kategori
Kitap
 

KİTAPLARIM

KİTAPLARIM

Şiir tutkum ortaokulda başladı, Lise yıllarında Edebiyat öğretmenim merhum yazar ve şair Mükerrem Kamilsu ‘nun teşviki ile gelişti, ruhu şad olsun.

İlk şiir kitabım İSYAN’ı üniversite son sınıfta okurken bastırdım. Mesleğime başladığım yıllarda küçük öyküler yazdım Sonra DUYGU PINARI, birkaç sene sonra HASRETE YOLCULUK isimli şiir kitaplarımı bastırdım. Bu şiir kitaplarımı Türkiye’deki çeşitli illere ve Almanya, Avusturya, Amerika ve Avustralya’ya gönderildi. Bu kitapların hiç birisinden para almadım, önemli olan ismimin duyulmasıydı öyle de oldu. Kitaplarımdaki şiirlerde sosyal yaşamın güncel konuları, ailem ve yaşamımdan kesitler yer almakta. Sizler Yaşam ve İzler isimli kitabımdan alınan bir şiirimi takdim ediyorum.

GENÇLİK

İstersem güneşi söndürür,

Okyanusları bir yudumda içerim,

Başımda kavak yerleri,

Kanımda volkan ateşleri,

Gönlümde binlerce bahar,

Dünyada gençlikten

Daha güzel ne var,

Bil değerini gençliğinin,

Yaşlılık

Bir sonbahar.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..