Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '13

 
Kategori
Magazin
 

Kıvanç Tatlıtuğ'a nazar mı değdi?

Kıvanç Tatlıtuğ'a nazar mı değdi?
 

Kıvanç Tatlıtuğ, Zeynep Abdullah


Nermin Bezmen’in “Kurt Seyt&Shura” adlı romanından uyarlanan dizide Farah Zeynep Abdullah’la başrolü üstlenen Kıvanç Tatlıtuğ dengesini kaybedip attan düşmüş. İki kaburgasında kırık tesbit edilmiş. Geçmiş olsun diyorum ona buradan. Başarılı ve yakışıklı oyuncuya benim nazarım değmiş olabilir mi acaba?

Kurt Seyt'i Kıvanç Tatlıtuğ'un canlandıracağını öğrenince Nermin Bezmen'in kitabını onu gözümde canlandırarak okudum. Bu karakterin ona çok yakıştığını düşündüm. Çok popüler bir dizi olacağını düşünüyor ve yayına girmesini iple çekiyorum.
Kitabın hikayesini sizlere kısaca bahsedecek olursam;  Çarlık Rusyası’nın en şaşalı zamanlarında Çar'ın Muhafız Alayında görevli Kurt Seyt ile Rus aristokrasisine ait bir ailenin kızı Shura'nın arasında geçen, inanılması zor bir aşk hikayesini anlatıyor. Aynı zamanda 19.yüzyıldan, 20.yüzyıla geçisin köprüsünde geçen olaylarla dolu bir kitap. Nermin Bezmen dedesinin öyküsünden yola çıkarak, Bolşevik ihtilali döneminde İstanbul'a kaçan Beyaz Ruslar'ın hayatlarına ışık tutuyor.
Kocaeli’nin Kartepe ilçesine kurulmuş dizi seti. Aslında Rusya’da başlıyor hikaye. Ancak, soğuktan dizi ekibi çok rahatsız olunca burada çekimlere başlanmış. 25 Aralıktan sonra Rusya çekimlerine başlanacakmış.Shura'yı da Zeynep Abdullah'ın canlandıracak olması hoşuma gitti. Öyle Bir Geçer Zamanki'nin Aylin'i de bu role çok yakışacak eminim.

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..