Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Kıvırcık Ali trfiak kazasında öldü

Kıvırcık Ali trfiak kazasında öldü
 

Ünlü sanatçı Kıvırcık Ali,genç yaşta, trafik kazasında öldü.


Önlü genç sanatçılarımızdan Kıvırcık Ali, geçirdiği trafik kazasında yaşamını yitirdi. Artık onu görmeden, " Gül Tükendi Ben Tükendim " parçasını dinleyeceğiz. İşte kısacık yaşamı ve eserleri : 

Kıvırcık Ali ( Ali Özütemiz ) , 11 Ekim 1968 tarihinde Tokat'ın Turhal ilçesinin Erenli Köyü'nde doğdu. Müziğe karşı ilgisi küçük yaşlarda başladı, daha sonraları Ali Ekber Çiçek, Mahzuni Şerif , Arif Sağ ve Musa Eroğlu'nun etkisiyle müziğini sağlam bir temel üzerinde kurarak kendine özgü bir çizgi tutturdu. Konserlerde, etkinliklerde, televizyon programlarında dinleyicilerden büyük ilgi görüyordu. Sanatın zirvesindeyken genç yaşta, 42 yaşında , trafik kazasında öldü. İki çocuk babasıydı. Sevilen müzik parçarı : 

1 . Gül Tükendi Ben Tükendim, 2. Isırgan Otu , 3 Oy Gülüm , 4 . Sevdiğim , 5 . Ayrılık. 

ŞEMSETTİN MURAT 

 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..