Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Kıyamet sonrası kopmamış kıyametin öylesine analizi...

Kıyamet sonrası kopmamış kıyametin öylesine analizi...
 

Normalde fellik fellik sosyal ağ tarayıp yok twitter da ne olmuş, yok efendim facebookumda kimler ne demiş diye bilgi toplama adetim yoktur, hepiniz bilirsiniz…Ama malumunuz tarih 22 Aralık 2012… Yani kopması beklenen  kıyametten bir gün sonrası…

Şöyle bir uyanıp sabah yokladım her bir tarafımı… Evet, hala etten kemikten bir adamım… Enerji olup yada ruh giysimi giyip başka alemlere taşınmamışım… Demek ki Mayaların evrene çaldığı maya tutmadı bizim hoca misali…

Tutar diye düşünenler de bu sabaha tüm Mayalara ana avrat küfrederek uyanmışlardır herhalde… Aslında hiçbir şeyden haberleri olmayan ve bizim böylesi saçmalıklar yapabileceğimizi tahmin edemeyen Mayaların hiç bir suçu yok bu ofsayta düşüşümüzde…

KIsaca ve özetle : ‘ Hayat ve İnsan ‘ diyorum, aynen site adımı kullanarak… Böylesi savrulup giden hayatlar içinde, ne olduğunu bilmeden yada bir şekilde unutan biz insanların her şeyi yapabileceklerini ve türlü türlü saçmalıkları yegane hayat amacı haline getirebileceklerini tahmin etmemiz gerekirdi…

Neyse, lafı fazla uzatmayalım… Başta da söylediğim gibi o twitter senin bu facebook benim tarzı adetlerim olmadığı halde, 21 Aralık Kıyamet geyikleriyle ilgili küçük bir sanal alem taraması yapmıştım nacizane… Eğer izniniz olursa, onu paylaşmak istiyorum…

Korkmayın öyle sayfa sayfa değil… Kısa kısa bir kaç alıntı sadece… Bugünün anlam ve önemine iz düşmek için… Yani öylesine bir tebessüm yaratsın yüzünüzde diye… Aşağıda bir bir sıralıyor ve kıyamet sonrası gözümüzü açtığımız 2. bahar tadındaki hayatlarınızda hepinize mutluluklar diliyorum efendim…

Birer Kuple Sosyal Ağ Aforizması :

- Bildiğiniz sıradan bir genç : Babama gel gel bak kıyamet kopuyor desem, oğlum size ne dayanıyor ki der…

- Gece kıyamet beklentisi içinde olan bir vatandaş : Ufff bekle bekle kopmuyo, bari ben kopiym, hadi yatıyom yarın cennette görüşürük.

- Kıyameti yoğurt misali gören bir insancıl : Maya tutmadı, muslera olsa tutardı, ehe ehe.

- Benim öğrencilerin öğle vaktinde yılbaşı soslu kıyamete giriş biçimi : Haydi kıyamete 10 dan geri sayıyoruz 10 – 9 – 8 – … ( … tınnnnn … )

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/kiyamet-sonrasi-kopmamis-kiyametin-oylesine-analizi/#.UOmGinaQHmE

Editörüme: Yazımın ana sayfa linkini, okurlarımın benzer türden yazılarıma ulaşabilmeleri için tıklanabilir halde bırakırsanız çok memnun olurum... Okurlarımın yazımla alakalı yüzlerce farklı yazıya sitemden bu linklerle ulaşabileceklerini düşünüyorum... Bütün bunların ötesinde, linklerimin gönüllü olarak tıklanmasının, yazılarıma okuyucularımdan gelecek yorumların gücünü de arttıracağına inanıyorum... Umarım bu küçük ricamı reddetmezsiniz... İyi çalışmalar dileğimle... Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..