Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
İnançlar
 

Kıyamet

Kıyamet

Maya takvimine göre 21.12.2012 tarihinde dünya yıkılacakmış…

Dinimize göre kıyametin ne zaman kopacağını yalnız Yüce Mevla’mız bilir.  Mehdinin, deccalin gelmesi, Hz. İsa’nın gökten inmesi, dabbet-ül-arz’ın, ye’cüc ve me’cüc’ün, ateşin çıkması, ay tutulması, Kabe’nin yıkılması, güneşin batıdan doğması, yeri göğü duman kaplaması büyük kıyamet alametleri olarak belirtilir.

Dostlarla bir söyleşimizde “farzedelim ki maya takviminin verdiği tarihte kıyamet kopacak, yarından itibaren ne yapardınız?” diye bir soru attım ortaya. İşte aldığım yanıtlar:

-İşimi bırakırım, bankadaki paramı çekerim, her şeyimi satarım, Fransa, İtalya gezerim. 

-Allah’ım günahlarımı affet, cennetlik kullarından eyle diye dua ederdim. 

-Tövbe ederdim. 

-Her şeyi bırakır ayağı yanmış tazı gibi gezerdim. 

-99 ülkeden 99 evlilik yapardım. 

-Namaza başlardım. 

-Eşimin işi bırakmasına, altını akçayı satmasına engel olurdum, ya kıyamet kopmazsa… 

-Dünyanın nasıl yıkıldığını seyretmek isterdim. 

-Benimki gizli kalsın. 

-Kırdığım insanlardan özür dilerdim, sevdiğimi söylerdim.

-Ya yıkılmazsa diye düşünür, bir iki günlük yiyecek içecek bir şeyler hazırlar, bir köşeye koyardım.

-Hemen ibadete başlardım.

-Her yeri, her varlığımı satar yerdim.(Herkes dünyanın yıkılacağını düşünürse senin mallarını kim alır)

-Son günlerimi yakınlarımla bir arada geçirirdim.

Sahi, siz ne yapardınız?

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..