Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Kıyamet

Kıyamet
 

Sur borusunu çaldı İsrafil

Yer gök sallantıda

Pamuk ipliklerinin bi ucu doğuda bi ucu batıda


Şerri bela rabbi kaza hayatlarda bi sükut

Tenlerde bir ürperti diken diken…

Devrilen günler yıkık dökük

İpini koparmış vaveylalar sokaklarda

Ve her sokak boğuldu kendi karanlığında


Ortada kızıl denizler

Har alevler…

Ortada yığın yığın kara kaplı defterler

Kan kokusu her köşede


Mahşeri kalabalıklar yığın yığın kapılarda

Kapılarda geç kalınmış pişmanlıklar

Sırtlarda bin bir kurşun; isimsiz ve sahipsiz

Suratlarında meymenet kalmamış siluetler

Sağır eden uğultular salıyor ortalığa


Her yanda bir can acısı

Can sızısı

Hükmedilmiş zevaller

Ödetilen veballer…


Duymuyorum

Sağırım ben

Körüm

Lalım


Tutuldu nutkum

Sadece görünüyorum

Taş kesildim

Buz kesildim

Hissetmiyorum


Zamanın ertelenmeye vakti yok

Kararı karar

Taş taş üstünde bırakmaya niyeti yok

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..