Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Kıyılarımda balık tutan adam

Kıyılarımda balık tutan adam
 

http://www.kaliteliresimler.com/img7614.htm


Gidecek yerler aramıyor kaçışım

Fırtına da çıkarmayacak bu büyük sakinliğim

Su gibi akıyorum aslında

Her gün yeni bir ben değiyor ayaklarına

Cüssesi yayılan bir ruh , yetmiyor sığmıyor mekan

Dingin duruyorum dipte güçlü akıntılarım

Dalmadıkça sürüklenmeyeceksin manzaramda

Sen kıyılarımda balık tutan adam

Suyun kabardığı yerde avladıklarınla mutlu

Cesaretsiz kolları olan küreksiz sandal

Çekilmiş zorlanarak çakıllar üstünde

Ne boyayacak gücün kalmış

Ne baharsı bir heyecanın

Seçmiş olduğun kayalıkta hayatın

Vursam da yüzyıllar alacak parçalanış

Eski bir anafora olsan sessizce akıntımda kaybolsan

Dışarıda şarap taşıyan beden ben dolsan

Olmuyor dalmadıkça sürüklenmeyeceksin

Sen kıyılarımda balık tutan adam

Bir deniz kızı yakalamadıkça hayal

Bir balık avladıkça dağ kalacak soluğun

İyot buhuru koklatacağım her sabah

Biliyorum sen uyanmayacaksın

Bir tek ayakların dokunacak

Kıyılarımda balık gölgelere takılı

Misine de zokan , balıklarıma yutturacağım

Sırf sen mutlu ol diye daha fazla kıyı olacağım.

 
Toplam blog
: 73
: 486
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

İktisat fakültesi mezunuyum, bankacıyım, çocukları severim...