Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
İftar Sofraları
 

Kıymalı , kaşarlı krep

Kıymalı , kaşarlı krep
 

Bu iftar misafirim vardı. Bir tuzlu bir tatlı yaptım. Tabi çorba ve ara bir yemek yapmayıda unutmadım canım. Tatlımın tarifini verdim size az önce. Sıra tuzluda. Bu da tatlım gibi harika. Denediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Krep:
4 bardak yumurta
4bardak süt
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un

İç malzemesi:
2 adet soğan
250 gr.kıyma
2 adet domates
6 adet sivri biber
Karabiber
Kırmızı pul biber
Tuz

Krep için malzemeleri derin bir kabın içerisinde çırpma teli ile karıştırıp ne sulu ne katı bir kıvam elde edelim. Teflon krep tavasını margarinle yağlayıp 1 kepçe malzemeden döküp tavaya yayalım ve iki taraflı kızartalım. Bütün krepleri bu şekilde hazırlayalım.

Hazırlamış olduğumuz iç malzemeyi kreplerin içerisine yerleştirip katlayarak kapatalım. Üzerlerine ince dilimlenmiş kaşar, yuvarlak kesilmiş domates ve biberleri yerleştirip kürdan sokalım. Bir kaşık salçayı su ile açalım ve kaynatalım. Tüm kreplerin üzerlerine birer kaşık dökerek fırına verelim.

AFİYET OLSUN

 
Toplam blog
: 16
: 3280
Kayıt tarihi
: 07.09.07
 
 

Evliyim 3 çocuğum var. Mutfakta zaman geçirmekten çok hoşlanıyorum. Birşeyler üretim yeni tatlar eld..