Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kıymayın... kıymayın

Kıymayın... kıymayın
 

Bir zamanlar onlara da söylemişti anneleri, huzur dolu sesleriyle mutluluk ninilerini...


Vermeyin bu haberleri televizyonlarda.
Elimde değil.. bürünemiyorum katilin şehvetine..
Hep mazlumlarla oluyor gönlüm…
Yaralanansa hem insanlığım, hem yüreğim...

Soluğum kesiliyor her sıkışında boğazımı...
Nefes alamıyorum..
Ciğerlerim deliniyor her saldırışında...
Artık dayanamıyorum.
xxxx
Kıpırdadıkça karnında yavrusu, mutluluk hazzı dolaşırdı damarlarında.
Sevgiyle verirken sütünü, sanki bulutlara erişirdi onurlu başı.
Meleklere benzetirdi uyumasını,
Rüyasında kendisini gördüğüne yorardı gülümsemesini...

Özenle sarılırdı, ninnilerin en güzelini söylerken kulağına…
Kendini yok sayardı, korumak için yavrusuınun sağlığını…
Benim yavrum melek derdi, bakarken masum yüzüne…
Ancak meleklerin eşlik ettiğini düşünürdü onun masum gülüşüne…
xxx
Erkek ya da kadın, cinslerin zayıf ya da kuvvetli olduğu çok konuşulur oldu son zamanlarda.
Elbette kastettiğim adele gücü değil.
Bu tür güç, akıl yoksunu canlılarda yaşamda kalmanın olmazsa olmazıdır.
Diğer türlerden farkı, düşünebilme yeteneğinden ibaret olan insan ise,
Ancak aklı ve nezaketi ölçüsünde insanlaşarak ayrışır diğerlerinden...
Elbette yakışıklılık, güzellik, güçlülük önemlidir.
Ama bu ancak akıl ve nezaketle desteklendiğinde karşı cinslerce kabul görür.

Hayvanlarda ise olay, sadece güçten ibarettir.
Bu nedenle üreme seçiminde en hayvani olan tercih ederler dişileri…
Yakışıklılık, kibarlık incelik diye bir kavram yoktur onların dünyasında...
xxx
Bundan olsa gerek, başlangıçta nezaket postuna bürünmeleri bir çok insanımsının.
İşlem tamamlandığında maskeler çıkarılır, sahte gülüşler son verilir,
Ikına sıkına girilen insan suretinden dışarı fırlar, mahşerin tüm kötülükleri.
Artık ilkel dürtüler ön plana çıkmış, nezaket gereksiz teferruata dönüşmüştür...
Ve biyolojik canlı, evrim öncesinden kalan tüm marifetlerini sergilemeye başlar...

Sonuç, bir gazete ya da televizyon haberinden mekanikleşir.
Bir kadın daha üç yerinden bilmem kaç bıçakla….
Ya da bir kadın daha kocası tarafından boğularak…
Kaçırılarak, dövülerek, tecavüz edilerek, gömülerek....
Bir genç kız daha parçalara ayrılarak...
Küçük çocuklar tecavüz edilerek...
Komşu kızı canlı canlı gömülerek...
xxx
Tanrım bunlar kabus olmalı,
Gerçekten aramızda mı yaşıyorlar,
Senin benim gibi görünenler mi yapıyor bunları...
Nasıl güveneceğim arkadaşıma, komşuma, sokaktaki insana
Nereden bileceğim, nasıl ayıracağım insanla insan kılıklı canavarı birbirinden.
xxx
Aynısı kendilerine yapılmadıkça bu canavarların,
Yüreğim asla soğumaz benim...
Umursamayanlar, bana ne diyenler de gün gelir umursanmaz olur…
Onlar için de ruhsuz bir haber okunur... ya kendilerine ya yakınlarına...
xxx
Aslında takınılan sessizlik, sadece hayvanlığa prim vermektir.
Ne kadar ehlileştirilirse ya da insan postu giydirilirse giydirilsin
Gün gelir hayvanlığını yine sergilenmesi doğası gereğidir bu tür insanımsının.
Nasıl saldırganından kurtulmanın yolu, yok edilmesiyse,
İnsanımsılara uygulanması gereken adalet duygusu da bunu gerektirir.
Herkes mutlaka ettiğini bulmalı ki bir daha edemesin...
Yeni yeni yavruların kanına giremesin...
xxx
Elbette ceza, yürek soğutmak kadar, caydırıcı ve ibret olucu olmalıdır...
Bu türe ise, üç bacaklı sehpa uygulaması kaldırıldı, potansiyel yandaşlarınca… meydan onların...
Mazlumların ahı yerde sürünmekte…
Duyarsız türün binlercesi ise, sadece yerleri çiğnemekte...
xxx
Benim yavrum melek derdi, bakarken masum yüzüne…
Ancak melekler eşlik edebilirdi, onun masum gülüşüne…

Öyle ya anne gözüyle, katil gözü arasındaki fark,
Mazlumun melekle kurban arasında gidip gelmesinde...
xxx
Yeter artık, dayanamıyorum...
İnsanlığımdan utanıyorum...
Ahhh meleğim… ben seni katilin elinde can veresin diye mi büyüttüm….
Ahhh yavrum… ben seni katil olasın, bir meleğe kıyasın diye mi …
Ağıtına dönüşmesin... annelerin sevgi dolu ninnileri...

Vermeyin bu canavarların hayvani haberlerini....
Kaybeder oldum tüm saygımı bu topluma, bu insanlara, bu kanunlara...

"Kadınlar, aklı olanlara, gönül sahiplerine pek üstün olurlar.
Cahillere gelince, onlar, kadına üstündür.
Çünkü tabiatlarında hayvanlık vardır.
Sevgi ve acımak, insanlık vasıflarıdır.
Hiddet ve şehvet ise hayvanlık vasıfları."

Büyüksün Mevlana Usta...

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..