Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '16

 
Kategori
Blog
 

Kıymet bilen

Kıymet bilen
 

ABDÜLKADİR GÜLER


Kıymet bilenSayın Abdülkadir Güler Milliyet Blog yazarlarımızın nadide kişilerinden birisidir. Eserlerini zevkle severek okurum ve çok beğenirim. Blog vasıtası ile telefonlarımızı aldık ve telefonlaştık. Geçen sene Aydın'a kardeşime gitmiştim oradan Söke'deki kuzenime de ziyarete gittim. Abdülkadir Hocama telefon edip kuzenimin iş yerine davet ettim evi yakınmış sağ olsunlar beni kırmayıp hemen geldiler Hoşsohbet, sevecen ve babacan bir kişiliği var. Mütevazi tavırları akrabalarımı da çok memnun etti. Kendisine şiir kitabımı hediye ettim o da bana kitaplarından hediye verdi. Güzel saatler geçirdik ve ayrıldı. Kendisinin bana armağan ettiği şiiri sizlerle paylaşmak istedim. Milliyet bloğa bir kez daha teşekkür ederim , KIYMET BİLEN böyle güzel dostluk ve arkadaşlıklar kazanmamıza vesile oldu.

NAHİDE ÇELEBİ

Merhaba Nahide Hocam,

Size bu dörtlüğü yazmıştım, arşivinizde veya 

Milliyet Blog 'daki sayfanıza alabilirsiniz. 

Bu dörtlük  size armağanımdır.

Sevgili kardeşinizden  sağlıklı haberler bekliyor, 

 Ve Size sağlıklı günler diliyorum.
 EY FELEK                  

 Şair Nahide Çelebi? ye armağandır.

Ey felek, ezdin, yordun ağlattın bizi

Aldın değerlerimizi dağlattın bizi

Muhtaç ettin bizi bin bir namerde

Hem paslı zincirlerle bağlattın bizi?

                         Abdülkadir GÜLER

                        28.12.2015-SÖKE

 

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..