Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kıymetini Bilsin

Kıymetini Bilsin
 

Çok uzun zamandır yazamıyorum sana, o yüzden olmalı çok heyecanlandım elim titrer gibi ona hakim olmaya çalışıyorum.

Anladığım kadarıyla; hayallerimi seninle yaşayamayacağım, mesela seninle birlikte hiçbir zaman gözlerimi kapatıp yağmurun sesini dinleyemeyecek, güneşin batışını, yıldızların parlaklığını izleyemeyeceğim. Sabah ilk, akşam en son senin sesini duyamayacak, en anlamlı tebessümün sahibi en güzel bakışının nedeni, gözlerinde huzur bulduğun,  yaşadığın fırtınalarda sığınacağın liman, kaybettiğin anlarda elini tutan, olamayacağım.

Sendeki çok şeyin anlamı olmak isterken ben sende hiç oldum. Oysa, sen bende her şeydin…

Gözlerine bakıp bakıp orada öylece kalmak istediğimdin…Gözlerine bakana söyle, kıymetini bilsin…

http://hayatguzelse.com/2017/12/03/kiymetini-bilsin/

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....