Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

AYFER AYTAÇ GAZETECİ YAZAR

http://blog.milliyet.com.tr/ayferaytac

28 Mayıs '15

 
Kategori
Güncel
 

Kıymetlerimizi kaybetmeyelim

Kıymetlerimizi kaybetmeyelim
 

BU KADARI FAZLA


BU KADARI ÇOK FAZLA…

ŞEHİTLER, GAZİLER, ANALARIN DUALARI HEPSİ SİYASET UĞRUNA KULLANILIYOR.

MİLLETİN ÖNCE MANEVİYATI GASP EDİLİP ELE GEÇİRİLİYOR, SONRASI İSTENİLEN OY OLARAK, SANDIKLARA BEKLENİYOR. LÜTFEN MANEVİ SERVETİMİZİ HOYRATÇA HARCAMAYALIM, YOKSA ÇOK YOLSUL KALIRIZ. KAYBOLURUZ...

Siyasetçilerden hiç kimse babamdan soyum değil, hısımım yahut hasımım da değil. İnsanları seven biri olduğumdan, hiçbir siyasetçiye karşı da şahsi kinim, hırsım, husumetim bulunmamakta; dolayısıyla onlara yönelik yanlış bulduğum konularda, yaptığım değerlendirmelerin uyarıcı, uyandırıcı unsur olarak kabul olunmasından başka bir beklentide değilimdir.

Siyaseti sevmiyorum buna karşın siyasetçilerin her birinin vatanımın evladı olduğunu düşünerek kendilerine seçtikleri yolda ayrı ayrı başarılar dilerim. Yolculuklarının yalpalamasız ve yanlışsız olmalarını umut ederim. Uğraşılarının hilesiz ve samimi olmasını temenni ederim. Çabalarında halkın hakkını gözetmelerini, istismar etmemelerini umut ederim.

Milli ve manevi değerlerimizi yollarında roller yaparak rol unsuru yapmamalarını, hafife almamalarını, kendi ahiretleri için, hayırlarına yönelik hata yapmamalarını umut ederim. Hislerimi samimice kısaca beyan ettikten sonra, Allah rızası için, seçim yarışında birinci gelmek için çırpınan siyasetçilere, din kardeşleri olarak uyarımı yapmak istedim. Olumsuz tepki gösterilmemesini umut ederek...

BANA NE DİYEMEDİM!

Amaca ulaşmak her yol mubah, denilmiş ise de; "manevi değerler yalanın içine sokulmamalı... Mübarek dinimiz, mukaddes kitabımız siyasetten uzak tutulmalı" derken, şimdi de ceddim dedem Fatih'in fethi ve ecdadımın kahramanlıkları siyaset yolunda istismar ediliyor. ben bu yanlışlara Allah rızası için karşıyım, sizin zihninizi bilemem. AyferAytac.com

 
Toplam blog
: 622
: 205
Kayıt tarihi
: 08.12.14
 
 

Gazeteci-yazar ..