Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Kız İstanbul kız..

Kız İstanbul kız;
Kız ben senin
Yeniköy'den göbeğine atlarım
Tarabya'dan göğüslerini okşarım
bebekten seni gıdıklarım
Kuleliden yüreğine girer
Esirin olur Rumeli’nden çıkarım
Orta köyünden…..geçer giderim
Kız istanbul kız
Kız ben seni yerim..

Başını Karadeniz okşarım
Ayaklarından marmara’yı sallarım
Sarıyer’den dudakların,
beykozdan gerdanlıkların,
Ellerin kanlıca’da yayık
Sen çalkalar
Ben seni yoğurt şeker yerim
Kız İstanbul kız
Kız ben seni yerim

Sana deli olurum kız
uçar deli Ahmet çelebi….
Kanat takar;
Atlarken üstüne galata kulesinden,
Geçip giderken Üsküdar fenerinden
Birde Ceneviz kalesinden
tutarım saçlarından
Çıkarım karadenizinden

sürgün yesemde cezayire
dördüncü
deli Murat'tan
sultan İstanbul da deli
ben de sana deli
sen İstanbul oldukça
ben Hazerfen çelebi


(Kalenderce İstanbul..nisan 8 /2007 ankara)

Kalender Kılıç

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..