Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '12

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
5915
 

Kız kaçıran öğretmen

Kız kaçıran öğretmen
 

Kız kaçıran öğretmen Mesut Temizkan !


Atv kanalda Serap Paköz'ün sunduğu " Yeniden Başlayalım"  adlı programdan...

İki aydır izliyorum. Hergün yeni bir  umut,  yeni bir ipucu bulundu mu diye.

Yok!

14 yaşındaki öğrencisini kaçıran öğretmen "Mesut Temizkan" bugüne bugün tam60 gündür "semti meçhul"de ...

Anne Rukiye hanım, baba Fikri bey kızlarına kavuşmayı beklerken hedef  saptıran ihbarlarla cümlemize kanağlattı "Temizkan" lar.

ÖĞRETMEN: Başkasına bir ders konusunu öğretmeyi iş edinmiş kimse. Muallim... 

ÖĞRETMEN: Mesleği bir bilim dalını, bir sanatı ya da teknik bilgileri öğreten kişi.   

ÖĞRETMEN: Ana gibi baba gibi

ÖĞRETMEN: Mesut Temizkan!

Kız kaçıran ...

Daha ne kadar kaçacak ne kadar saklayacaksın Aslı'yı?

Anasının hıçkırıkları boğazında düğümlenen bir kız sever mi yarınlarda  seni? Babası hasta, abisi okulu yarıda bırakan 14 yaşındaki  kız çocuğundan ne beklersin?

"Mes'ut" olmayı mı?

Sanma sakın!

"Fatmagül'ün ne suçu"  vardı?

Bak kimleri sürükledi arkasından kimlerden hesap sordu... 

Aklın varsa nadim ol teslim ol muallim, pişmanım de.   

Yeniden başlar "Aslı" hayata.

Anası babası abisi de

Hem de sen...

Ana gibi baba gibi için yanmasa da "öğretmen" olduğunu unutma derim.

Atv kanal da rahat bir nefes alır sayende, sevgili Serap Paköz'de...

Teslim olursan eğer, ben de yatıp kalkıp sana ve sana yardımcı olanlara ilenmekten kurtulurum.

ARANIYORSUN !

Mesut Temizkan.

Akıllı ol teslim ol ! 

Haber ve resim internet kaynaklıdır.

Gülriz Yiğit

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ooo offff coğrafya şekline bozacağım belki ama offf işte. Gençlerimize ne oluyor öğretmenlere ne oluyor. Cinsel dürtülerine engel olamayan bu öğretmen tayfası nedir anlamadım.Özgür beden takılınılıyor sanırım ama utanma ar yok.Bu gidişle öğretmenlere takacağım valla.Hergün bir öğretmen vakası acaba diyorum kızların etek boyları tepelerinde bu mu bu karaktersizleri etkiliyor onlara meta olarak bakıyorlar kızmaya başladım ya susayım kınıyorum en şiddetlisinden bu tür öğretmenleri yazıklar olsun!

Tülay EKER 
 23.06.2012 13:09
Cevap :
Sevgili Tly Ekr... Adınız, Tülay Eker gibi geldi bana :) Neyse...Yorumunuza gelelim. "Kızların etek boyları" güzel bi haber başlığı olur diye düşündüm. " Öğretmen tayfası" tartışmaya değer... "Özgür beden" de Süper ! Kürtaj ve Sezaryen'i anımsadım nedense:) Önce üç çocuk, yetmedi beş! Kimsenin aklına gelmedi sanki "senin çocukların niye üçer beşerlemiyor" demek. "Cinsel dürtüler" e mi geldik ? Hıııımmm. Zurnanın son deliği yani! "Bu tür öğretmenlere yazıklar olsun" a gelince... Lanet, üstüne olsun diyorum tüm sübyancıların ve onları koruyan kolayanların! Yarın, öteki gün ne duyup dinleyeceğiz bilemem ama emin olduğum üç şey var. 1) Aslı, ana babasını abisini çok özledi. 2) "Kız kaçıran öğretmen" Mesut, "mes'ut" olamayacak ! 3) 14 yaşındaki anakuzusunu kaçırmaya adı karışanların hepsi hesap verecek. Sevgi ve selamlar yolladım.  24.06.2012 23:00
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 260
Toplam yorum
: 701
Toplam mesaj
: 109
Ort. okunma sayısı
: 1003
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster