Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Kız tavlayamama yöntemleri -1-

Kız tavlayamama yöntemleri -1-
 

Romeo daha yavruydu. Dur şunu alıp da sahilde yürüyüşe çıkayım, belki kızlar severler onu da bir tanışma fırsatımız olur, sonra da beni de severler diye düşünerek önce R.'yi bir güzel yıkadım. Sonra şu fular ya da bandana gibi olan kırmızı tasmalardan taktım. Oğlum şampanya sarısı olduğu için bu koyu renk fular kendisine çok yakıştı. Olduğundan iki kat daha sevimli gözüküyordu. Bir saat önce çiçekleri yemiş, sineklere havlayan asabi ve çirkin R.'den eser kalmamıştı. En güzel sportif kıyafetlerimi giydim. İki hafta sonra ilk defa dişlerimi de fırçaladım. Hatta liseden beridir ilk defa saçıma cöle de sürmüştüm. Kız avına çıkıyordum, caddebostan sahiline...

Başta çok hevesliydim. R. olabildiğince sakin, badi badi yürüyor, etrafından geçen insanlara şirin bakışlar atıyordu. Bir iki yaşlı teyze bizi durdurup onu sevdi de hatta. Evet artık yaş ortalaması biraz düşsün falan derken karşıdan köpeği ile gelen başka bir kız gördüm. Kız güzeldi güzel olmasına ama işte ilginç olanı, onda da R. ile aynı cins (labrador) dişi bir köpek vardı. Simyacının popüler olduğu yıllardı. "İşarete bak lan" dedim. R. ye. "Anasını ben alayım kızını da seeeennn" diye türkü çığırarak kızlarla yanyana geldik. Köpekler birbirlerini koklarken biz de koklaşalım diye kızla sohbet açmaya çalışıyorum tabi ben. Sizinkisi kaç aylık, aaa bizimkisi de altı aylık falan diyorum. Dişi köpeğin ismi de deyziymiş. Dur deyziyi de seveyim, şirinlikte sınır tanımayayım diyerek köpeğe doğru eğildim. Bir yandan da aklımda R., deyzi. ve ben ve ismini öğrenmeme çok az kaldığını umduğum bu hanım kızımız ile mutlu bir gelecek hayali kuruyorum. "Belki babası da zengindir de Caddebostan'da bir alır bize, hafta sonları dördümüz çıkar gezeriz" falan diye hayaller kurarken deyzi sevimlilik abidesi olarak benim kucağıma atladı. Hah tamam şimdi sıra sahibinde "yıhyıhyıh" diye sinsice gülerken içimden...

deyzinin bana ilgi göstermesini kıskanan R. ...

(bak hala nasıl sinirleniyorum hatırladıkça)

sen deyzi'ye bir saldır... HAAARTTT diye kulağını bir kap.....

kayiiiiyee kayiiiii diye inliyor deyzi. Sahibi de bağırıyor çığlık çığlığa, ben R.'nin çenesini gevşetmeye çalışıyorum ama beceremiyorum. Hayvan bağırıyor, sahibi hem R.'ye hem bena tokatlar atıyor. Hani iki eliyle bir sağ bir sol seri halde kerizçe tokat sitili vardır kızların. İşte o stil. Sonunda R. insafa geliip deyziyi bırakıyor. Deyzinin kulağından sızan kanlar yüzüne gözüne akıyor. Eski müstakbel nişanlım deyziyi kucağına alıp çığlık çığlığa koşarak gidiyor. Bir şey diyecek oluyorum arkalarından, ne diyeceğimi bulamıyorum. Hışımla R.'ye dönüyorum, R. sanki biraz önceki şiddet eylemini gerçekleştiren köpek değilmiş gibi, cennetten inmiş, bir kanatları eksik melek köpek yavrusu gibi gözlerimin içine bakıyor.

"Mutluluğumuzu hiç kimse bozamaz aşkım mı" demeye çalışıyor?

Galiba öyle diyor. Bir şekilde dayakta yırtıyor.

"Senin aaazına sçim pç kurusu" diyorum dişlerimi sıkıp.

Ayakkabılarıma atlayıp bağlarımı çekiştiriyor.
 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..