Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kızacak Şey Varsa Kızarım Sakin Filan Olamam, Sorun; Kızacak Şey Neden Var?

Kızacak Şey Varsa Kızarım Sakin Filan Olamam, Sorun; Kızacak Şey Neden Var?
 

Bizi delirten bir şey olsa bile sakin olmalıymışız. Kim diyor bunu? Evrenin akıllı(!)ları.

Yav arkadaş ben böyle şey görmedim. Kesin bende bir sorun var bu adamların söylediği her şey bana ters geliyor!

Sakin ol, öfkene hâkim ol, keskin sirke filam…

Diyorlar ki yani, hayat bu insanı kızdıracak her şey olabilir; sen sakin olacaksın… Yani olmamış gibi davranacaksın…

Dağdan kaya yuvarlandı bacağım kırıldı, kayaya niye yuvarlandın diye kızar mıyım? Biz, insanların yaptıklarına kızıyoruz, sen de beni kızdıracak şey yapma!

Ağalar beyler işin bu yönüne yöneleceklerine sakin ol makin ol, hadi ya! Beni kızdıracak şey olmasın sen bununla uğraşacaksın, bana kızma demeyeceksin!

Hayatım boyunca birisini kızdıracak bir şey yaptığımı hatırlamıyorum!

Bu sakin ol falan diyorlar ya uyuz oluyorum, önce onları tepeleyeceğim!

Saçma ya hem de süper saçma! O kadar az şeye kızarım ki, sen de kızdırmayıver nolur!

İnsanı deli ediyorlar, sonra sakin ol, olur olur görürsem söylerim!

Bir de kızılmayacak şeylere kızanlar…

Ortada kızacak bir şey varsa kızmak normal. Kızınca gösterilen tepki önemli. Onu da çoğumuz kontrol edemiyoruz; bu nedenle kızan değil kızdıran dikkat edecek.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..