Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kızarmış patatesler...

Kızarmış patatesler...
 

Apartmanı sarmış kokusu :)

Mis gibi :)

Hamburgercilerde kızaranlara da benzemiyor evdeki patatesin kokusu :)

Kocaman derin dondurucularda aylarca poşet poşet saklanmıyor evdekiler :)

Pazardan alınmış, soyulmuş, yıkanmış, dilimlenip kızartılmış :)

Basit...

Kolay...

Sıradan...

Ama...

Çok lezzetli :)

Sıcak sıcak bir tabak kızarmış patatese tuz ekip yemenin keyfi de cabası :)

Dayanamadım, ben de kızarttım bir tabak :)

Beni mutlu eden küçük şeylerden biri işte :)

Kızarmış patatesler...

Yeni demlenmiş çay...

Sokaktan geçen simitçiden alınmış çıtır çıtır simitler...

Fırından yeni çıkmış taze ekmeğin kokusu...

Bir demet taze nanenin elime sinen rayihası...

Balkonlardaki renk renk çiçekler...

Gün batımı...

Sahilde yürümek...

Radyodaki müzik...

Dostlarla bahçede bol kahkahalı yemek...

...

Küçük, basit, sıradan şeyler :)

Ama...

Hayatı ''hayat'' yapan şeyler :)

Hayata ''anlam'' katan şeyler :)

Hayat işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..