Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kızgınım, üzgünüm yine yitti mehmetçikler...

Kızgınım, üzgünüm yine yitti mehmetçikler...
 

Bu gidise kim dur diyecek? Gecenlerde Sirnakta yitirdigimiz kuzenimin annesi ile telefonda konustum. O acinin ardindan 16 yil gecmis. Ana hala kara elbiseli. Bana gore dun gibi.

Bugun yine nette gazetelere baktim. Icim kan agladi. Gene hangi ocaklara ates dustu kimler babasiz, nisanlisiz essiz yavrusuz kaldi. Ey ulkemin guzel anneleri inanin burada ben baska ulkelerde ulkesini dusunen herkes uzgun kizgin ve kirgin. Eli kolu bagli.

Davul zurna ile vatan borcu deyip yolladigi yavrularina kavusamamak cok aci olmali. Kendi kardesimin oglu daha yakinlarda Cukurca dan sag salim dondu sevindik ama sevincimiz kursagimizda kaldi. Yitiyor Mehmetler birbiri ardina . barzani cikip PKK teror orgutu degildir diyor. Buraya Turk pasaportu ile gelenler kendilerini Kurdistan'dan geldik diye tanitiyor Japonlara. Oyle eminler ki orada boyle bir devletin kurulacagindan. Amerika zemini hazirladi ya.

Olaylari cok az bilen oglum bile nette Turkiye'nin karsi saldirida bulunacagini okumus. Yine kanlar dokulecek. Guzel ulkem karmasaya surukleniyor gibi geliyor bana.

Sonumuz hayrola diyorum yillarca etmedigim dualari sehitlerimiz icin okuyacagim. Ruhunuz şad olsun ! Umarim fazla aci cekmediniz. Huzur icinde yatin...

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..