Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '09

 
Kategori
İnançlar
 

Kızgınım

Kızgınım
 

internetten


Evet.. Saygı bekliyorum. Ben ne kadar saygı duyuyorsam çevremdeki insanların inançlarına, düşüncelerine banada aynı şekilde saygı duyulmsanı istiyorum.. En hassas olduğum konulardan biri İnanç meselesidir. Kimseyi yadırgamam, inançları konusunda. Kimseye sen neden buna inanmıyorsun, bak bu öyle değil böyle de demem. Çünkü herkesin inandığı değerleri vardır. Kimseyi düşüncelerinden vazgeçiremessiniz. İnandıkları doğrulardan herkes kendi sorumludur.

Son günlerde kafamı kurcalayan şey; istemediğim tatrışmaların ortasında buluyorum kendimi. En hoşlanmadığım şeydir. Din, inanç konusunda birilerinin ya da birşeyleri devamlı suçlamak. Tanık olunca böyle bir görüntüye ister istemez içinde buluyorum kendimi. Savunduğum şey o doğru, hayır bu doğru demek değil. Sadece benim saygı duyduğum değerlere de karşımdakinin saygı duyması.. Ama ne oldu bilmiyorum. Sanki herkes bununla ilgili görevlendirilmiş gibi hissediyor kendisini. Ve bu konuyu istismar ediyorlar.

Bilmedikleri bir çok şey olmasına karşın hakaret ediyorlar. Ben buna karşıyım. Ve kızgınım.

Okuyan, araştıran kendini iyi yerlere taşıyan insanlar özellikle. Dünya sadece sizin etrafınızda dönmüyor. Ve sadece inandığınız doğrular yok hayatta. Saygı duymak bir yana hakaret ettiğiniz bir toplumun içinde yaşıyorsunuz. Para kazanıyorsunuz.
Bu kadar kolay olmamalı.

İnanmayabilirsiniz ama en azından saygı duyabilirsiniz...

(Bu yazım ; içinde bulunduğum bir ortamda bütün inananlara karşı yapılan ağır hakaretler ve küfürler üzerine yazılmıştır..)

 
Toplam blog
: 125
: 885
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

Tıbbi sekreterim aynı zamanda edebiyatla meşgulüm ..