Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '14

 
Kategori
Edebiyat
 

Kızıl Kule Ödülü ve Lale'm Şiirim

Kızıl Kule Ödülü ve Lale'm Şiirim
 

Güncel Sanat Dergisi’nin 2013 yılında Kaygusuz Abdal adına düzenlemiş olduğu 3. Öykü ve Şiir yarışmasında “Arzuhalim” isimli şiirimle “Güncel Sanat Ödülü” ne layık görülmüştüm. Bu yıl da dördüncüsü düzenlenen yarışmanın şiir kategorisinde “Kızıl Kule Ödülüne” layık görüldüm.

İşte bana Kızıl Kule Ödülünü getiren şiirim “Lale’m”

 

LALE’M

Yorgun düştü hicrandan gurbette sabır kalem

Aktı, coştu, sel oldu, çağıldadı şelalem

Vuslat bizim olmadan sönmez yürek meşalem  

Sensiz ben ne ederim ters yüz olurum Lale’m

 

Hayal bahçemde yaşar o nadide tek çiçek

Gençlik çağımda bahar, ruhumda akkelebek

Varlığı servet katar fakat cimridir felek

Sensiz ben ne ederim ters yüz olurum Lale’m

 

Bin bir renkte saklısın oysa kapkara için

Şavksın, altı yapraksın, nazar ederler niçin

Ellerin göğe açık yanarsın için için

Sensiz ben ne ederim ters yüz olurum Lale’m

 

‘Yabani’ derler sana çekerler günahını

Çözülmez sırrın dilde alamam ki ahını

Etseler de eziyet ele vermem adını

Sensiz ben ne ederim ters yüz olurum Lale’m

 

Yaren bana bu gece gökteki siyah lale

Yıldızlara dert yandım sesim değdi hilale

Derman vardır inşallah gönlümdeki melâle

Sensiz ben ne ederim ters yüz olurum Lale’m

 

Sevdamı yar kalbine roman gibi yaz kalem

Yapamasam da onsuz bilmesin cümle âlem

Nur yüzlü bir özlemdir gözbebeğimde halem

Sensiz ben ne ederim ters yüz olurum Lale’m

 

Sibel UNUR ÖZDEMİR

 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..