Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '07

 
Kategori
Aile
 

Kızım büyüyor

Kızım büyüyor
 

Zaman gerçekten çok hızlı geçiyor. Eşimin hamile olduğunu öğrendiğimiz gün, sanki dün gibi geliyor bana. Kızımın doğumu, hastalıkları, gözleri görüyor mu görmüyor mu, oturabiliyor mu, adım mı attı, baba mı dedi, diye onlarca soruyla boğuşurken, benim dünyalar güzeli kızım 20 aylık oldu.

Ayça Irmak tam 20 aylık oldu; yürüyor, hatta koşuyor, hiç susmadan konuşuyor, ortalığı karıştırıyor, annesini sinir ediyor, ama müthiş tatlı. Özellikle bana çok düşkün. Akşamları işten döndüğümde, hiç bir atresim kalmıyor. Tabi dinlenemiyorum da. Çünkü benim üzerimden inmiyor. Ama onun yorgunluğu bile güzel. Beni herkesten kıskanıyor. Annesinden bile.

Tamam, yaramaz oldu, ben çok yoruluyorum ama gerçekten çok tatlı. Yaşayanlar daha iyi bilir. Allah yaşamayanlara da yaşatsın dileklerimle sağlıcakla kalın...

 
Toplam blog
: 109
: 1269
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Yorum yapmaktan ve metin yazmaktan zevk alıyorum. Her insanın yorum yapması kişisel görüşlerini beli..