Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '08

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Kızım geliyor kızım

Kızım geliyor kızım
 

Kızımın resimlerine bakarak özlem gideriyorum..


Biz anneler farklı duyguları içimizde ayni anda barındırabiliyoruz .

Kızım yurt dışında okuyor, ondan ayrılmak ölüm gelirken diğer yandan da aman kızım git kendi geleceğin için diyor ve onunla gurur duyuyor öğünüyorum.

Mutluluk ve hüznü ayni anda barındırıyorum içimde.

Kızımı netten görmenin sevincini hiç bir şeye değişmem ama diğer yandan onun orda yemek için uğraştığını benim yediğimi hazırladığımı yiyemediğini görmek büyük işkence.

Çok mu duygusalım ne . Bir yanım başlarım uzaklığa okula diyor diğer yanım .......... otur diyor .

Hep bir yanımız farklı düşünüyor sevgi bu olsa gerek diyorum.

Hiç bir şeyi konduramıyor yakıştıramıyorum.
Biz anneler herhalde biraz da benciliz sevgimiz konusunda, hep elimizin altında olsunlar istiyoruz. Diğer yandanda iyi bir gelecekleri, yaşantıları olsun istiyoruz ileride. Ama düşünmüyoruz onlara her daim kol kanat gerersek nasıl başaracaklar bunu .
Hep bir ikili çelişki ve duygu karmaşası yaşıyoruz.
Bir sürü kişi kadınları anlaşılmaz buluyor sanki anneliği anlarlarmış gibi.

Çocuğu üniversiteye girdiğinde sevinir ama uzak düştü diye dövünürüz.
Ne yapalım biz anneyiz.
İki duyguyuda ayni anda içimizde yaşatabiliyoruz. Ne yardan geçeriz nede serden.

Tam 5 aydır ayrı kaldığım kızım 15 gün sonra sömestir tatiline gelecek. Karşılıklı bir heyecan yaşıyoruz
ki anlatamam . Eee beş aydır özlem çekiyoruz kolay mı işte bu da bizim armağanımız.

Her ne kadar karmaşık olsakta bir şeyde netiz çocuklarımız bizim yaşam sevincimiz..

Görüşmek dileği ile

 
Toplam blog
: 96
: 2224
Kayıt tarihi
: 13.06.06
 
 

Hayata güleryüzle bakmaktır felsefem ama polyannacı değil. 1961 Sivas doğumluyum, evliyim 2 kızım..