Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Kızım olmuş

Kızım olmuş
 

duru


Merhaba ,

Rüyamda bir kızım olmuş ama nasıl dünyaya geldiğini görmüyorum , birden doğmuş, evde ablam , amcamın kızı falan var , onlar da bakıyor bebeğe , sonra ben bebeğimi kucağıma alıyorum, onu emzirmeye çalışıyorum. Meme ucumu emerse süt gelir diye düşünürken, göğsümde yanlış yeri emziriyorum , göğsüm hafif parçalanıyor , sonra dikiş attırmak gerekir diyorlar , üzülüyorum, bebeğimi nasıl emzireceğim diye , bebek birden büyüyor 9 yaşında uzun saçlı bir kız çocuğu oluyor , beraberce resimlere bakıyoruz. Anne sen hiç değişmemişsin diyor , ben de güya 41 yaşındayım . Biraz uzun oldu galiba. Değerli yorumlarınızı bekliyorum .

Sevgiler

Nilüfer Çelik


Sevgili Rüyasever,

Gerçek yaşamınızda dokuz yaşınızda ki döneme bakmanızı öneririm, bu yaşta yaşadığınız bir olay sizi etkilemiş olabilir ya da o döneme ait özlemleriniz olabilir. Yaşamınızda hiç beklemediğiniz olumlu bir değişim aniden olabilir, içinizden neyi yapmak geliyorsa veya içinizde var olduğunu düşündüğünüz bir yetenek, bir uğraş varsa bununla ilgili eyleme geçmenizi öneririm, birde alt düzeyde dişi kimliğinizin reddi gibi bir düşünceniz olabilir bunun içinde "kadın kimliğimi kabul ediyorum ve onaylıyorum" diyebilirsiniz.

Sevgiler

 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..