Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Benden Bir Tane Daha Yok

http://blog.milliyet.com.tr/banadair

20 Kasım '13

 
Kategori
Özel Günler
 

Kızım

Kızım
 

7 Kasım 2012 de dünyaya geldi benim bebeğim, İyiki de geldi...1 yaş kutlaması ilk olduğu için çok güzel olsun istedim.. (Diş buğdayında yaptığım kurabiye ve cupcakeleri yaşgününde de yaptım ama bu sefer daha profesyoneldim.. Fotoğraflarda farkı anlayacaksınız..) Oldu da içime tam anlamıyla sindi çok uğraştım, çok yoruldum.. Ama deydi.. Konseptimiz Minnie Mause du. Diş buğdayında badisini ben yapmıştım. Diş kurabiyelerini de poşetleyip gelen misafirlere hediye etmiştim.. Masa süslemeleriyle güzel bir konsept oluşturmuştum. Doğum gününde biraz daha kendimi aşıp, tütü takımını yaptım ayakkabı ve saç bantı dahil. Bu konuda da gayet başarılı olduğumu gördüm.. Bu sefer hediye olarak da mini mausedan dolap süsü yaptım. İçine badem şekeri yerine beyaz leblebi şekeri koydum.. Cupcakelerin krem şantisini pastanelerin yaptığı olivetti markalı aldım (Gıda çarşısından.) bi kısmını beyaz bi kısmına da pembe gıda boyası koyup pembe yaptım üstlerini de şekerlemelerle süsledim.. Kurabiyeleri pişirdikten sonra şeker hamuruyla süsledim o da benim için ayrı bir deneyim oldu.. Bu yıl içinde şeker hamurlu pasta denemeleri yapacağım :)   
 

 
Toplam blog
: 11
: 518
Kayıt tarihi
: 29.05.09
 
 

02/03/1984 doğumluyum, lise mezunuyum bu sene açıköğretim muhasebe 1. sınıftayım. Özel bir bankanın ..