Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '11

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Kızımın güzel yüzü maşallah...

25 HAFTA 1 GÜN/ 11.05.2011 

Canım kızım bu hafta sana biyolojik gelişmelerden bahsetmeyeceğim. Çünkü asıl önemli olan işin duygusal kısmı. Aşağıdaki ultrason fotoğrafında da görebileceğin gibi artık bir yüzün var. Her şeyden önemlisi artık bir siman var. 

Bu fotoğrafı ilk gördüğümde ağladım. Bir mucizenin dile gelişiydin çünkü. Mucizenin resmiydin ve ben ağladım. O kadar güzel görünüyorsun ki gözüme, derlerdi de inanmazdım. Gün geçtikçe anne olduğumu daha iyi anlamaya başladım. Çünkü gün geçtikçe sen de gerçek bir bebek olmaya başladın. 

Tekmelerinin bile artık bir anlamı var. Bir şeyi sevdiğinde mesela çikolata yada Cihat aşkın'dan bir keman solosu:) hemen hızlı hızlı tekmelemeye başlıyorsun. 

Rahatsız olduğunda da aynı şekilde tekmeliyorsun ama tek bir farkla bir şeyden rahatsız olduğunda( mesela özellikle sağ yanıma yattığımda) karnımdan dışarı çıkacakmış gibi tekmeler atıyorsun. En güzeli artık karnımda yer değiştirmen dışarıdan bile gözlenebiliyor. Bu arada laf aramızda baban da alışkanlık oldu; her sabah gözünü açar açmaz elini karnıma götürüyor senin minik tekmelerini duyabilmek için.... 

İşte bunların hepsi bizim hayatımızı oluşturuyor şu sıralar, her anımız seninle geçiyor, odanı düzenlemekle, minik kıyafetlerini hazırlamakla ve geleceğin ile ilgili düşünmekle.... 

Seni çok seviyoruz canım kızım.... 

 

 
Toplam blog
: 8
: 857
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Bebeğimin varlığını öğrendiğim günden bu yana düşüncemde olan ama yeni hayata geçirdiğim bir sayfa. ..