Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '08

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Kızımız olacaktı.

Kızımız olacaktı.
 

Bilindiği üzere iki erkek evladım var. Benim bu durumum özellikle babaannem olmak üzere bir çok kişi tarafından acınası bir durum olarak algılanıyor.

Yaşlandığımda bana kim bakacakmış.

Kendime not: Kardeşinin kızına şimdiden yatırım yap. Yaşlandığında yüzü tutmasın, sana da baksın.

Allahım, sen bu içten pazalıklı, ince hesapçı kulunu affet yarabbim.

Başta bu konuyu he, he, diyerek geçiştirsem de, o kadar çok başıma kakıldı ki , sahi bende bir eksiklik mi var diye içten içe bir eziklik duymaya başladım.

Nihayetinde internette salakana dolaşırken rastladığım bir site sayesinde, bu sorunumu da çözdüm. İşte o gün makus talihimi yendiğim gündür. Artık ben de bir kız bebek sahibiyim. Öyle evlatlık falan da değil ha. Ben yaptım...

Nil’in bebekleri adındaki bu sitede birbirinden güzel bebekler var. İğne ve iple sökük dikmekten başka yakınlığı olmayan ben, bez bebek yapmanın hayalini kurmaya başladım.

Başta eşim olmak üzere tüm aile fertlerinin alaycı tavırlarına rağmen Evde bulunan malzemelerden rüküş mü, rüküş bir bez bebek yapmayı başardım..Çocuklar Avrupa Yakasındaki Makbuleye benzettikleri için adını Makbule koyduk.

Diyorum ki bundan sonra kırmızı şapkalı kız mı yapsam?

Kırmızı şapkalı kız’ın masalını biliyorsunuz değil mi?

Biliyor musunuz ? Yoksa bildiğinizi mi sanıyorsunuz?

Kirmizi baslıklı kız annesinin özene bezene hazırladığı yiyecekleri Ninesine götürmek için sepetine yerleştirirken, bir yandan da annesinin Nasihatlerini dinliyormuş.

-Aman kızım çok dikkatli ol . Hain kurt seni kandırmasın.

-Sen hiç merak etme anneciğim diyen kırmızı şapkalı kız sepetini koluna taktığı gibi. Ninesinin evinin yolunu tutmuş

Issız ormanda yürürken, bir agacin arkasinda saklanan kurdun burnunu görmüs :
- Kurt, çık oradan gördüm seni...
Kurt :
- Hey Allahım, diyerek saklandığı yerden çıkmış ve ağaçların arasında kaybolmuş.
Yürümeye devam eden Kırmızı şapkalı kız. Az sonra bir çalının arkasından kurdun kulaklarını görmüs :
- Kurt çık ordan gördüm seni...
Kurt :
- Offf Offf diyerek söylene söylene ağaçların arasında kaybolmuş.
Kırmızı şapkalı kız yürümeye devam etmis. Biraz sonra bir kütügün arkasindan kurdun kuyrugunu görmüs :
- Kurt, çık oradan gördüm seni...
Kurt sinirlenip bagırmaya baslayarak :
- Yeter artık.Kırmızı şapkalı kız, düş yakamdan. Senin yüzünden rahat rahat bi tuvaletimi yapamayacak mıyım demiş.

Ben kararımı verdim yeni bebeğim kırmızı şapkalı kız olacak.

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..