Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '09

 
Kategori
Babalar Günü
 

Kızından Balbay’a babalar günü mektubu

Kızından Balbay’a babalar günü mektubu
 

Cumhuriyet Gazetesi, 21 Haziran 2009 (Babalar Günü)


Bugün Cumhuriyet Gazetesi’nin iç sayfalarından birinde bir ilan vardı:

“Canım Babam Mustafa Balbay'a

Ben kalemini satmamış bir Atatürkçünün kızıyım
ve hep öyle kalacağım
Benim babam suçsuzdur.
Sizce bilmek, okumak, yazmak, düşünmek suç mu?
Bence değil...
Benim babam yazar,
Benim babam gazeteci,
Benim babam aydın,
Benim babam Atatürk...
Babacığım Babalar Günün kutlu olsun...
Seni çok seviyorum...

Kızın Yağmur Balbay”

Sevgili Yağmur,

Onurlu bir babanın duyarlı bir kızı olduğunu öğrenmiş oldum, bu mektubu okuduğumda.

Bu yazdıklarını okuduğunda, baban kimbilir ne kadar gururlanmıştır.

Mektubunda “ve hep öyle kalacağım” demişsin, hep böyle kal.

En kısa zamanda sevgili babana kavuşmanı diliyorum.

Aydın Tiryaki

Ankara, 21 Haziran 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..