Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '08

 
Kategori
Anılar
 

Kızlar niye evde kalıyor

Kızlar niye evde kalıyor
 

resim için açıklamaya ne hacet , herşey açıkça ortada işte :)))


Yaaa Dilek abla yaaa ben de evlenmek istiyommmm, kocam olsun istiyommm, artık çalışmak istemiyooom, evde oturayım, akşama kadar gezeyim falan yani

- hımmmm, inşallah

- bi fal baksana biieeee

- offff :( tamam bakayı , aynen istediğin gibi koca mı bulayım sana falda, zengin de olsun değil mi ?

- yaa tamam sen bak ne çıkarsa söyle valla kafayı yiycem yaaa, evde kaldım yaaa

- kızım manyaklaşma daha 23 yaşındasın, benim yaşıt arkadaşlar var daha eline erkek eli değmemiş, ayıp olmuyor mu şimdi ?

yaa banane yaa, hade bieee

- yavrum falla malla olacak şey değil ki , bakın çevrene falan bulursun belki ( nerden bulcaksa zengin koca, Türkiye’de kaç tane zengin aile varki ? , utanmasam len ben bulsam zengin koca alıcam bıktım çalış çalış nereye kadar diyeceğim ayıp olacak , kocam duysa topuklara çalışacak)

- abla tanışıyoruz netten, iki gün aşk meşk, bir kere buluşuyoruz, ikincide gelmiyorlar abla yaa

- kızım sizde ilk günden evlilik, mevlilik korkutmayın sabi sübyanları ya

- ama napıym abla, istiyom

- (töbe yarabbim, bizim zamanımızda böyle konuşsak boğazımızı sıkardı büyüklerimiz başına vurmuş diye) anladım da çocuğum şimdiki delikanlılar korkuyorlar evlenmekten

- hakketten öyle abla, evlilik lafı açılınca gözleri yuvalarından fırlıyo niye ki acaba

- (niye olacak sen adamı potansiyel cüzdan gibi görüyorsun, artı ev işi bilmezsin, elinden bir iş gelmez ne yapsın çocuk seni vitrin süsü mü) ne bileyim anacım şimdi gezen tozan kız çok, evinin işini de üç beş kuruşa bir kadına yaptırır, e niye evleneyim diye düşünüyor sanırsam herhal

- ama biz napıcaz abla, ben çocuk istiyorum

- (oooohh suyundan da koy, kendi poponuzun arkasını ananız topluyor yaw hala) inşallah :)) kısmet :))

- abla sen ne güzel evlenmişsin 18 inde yaaa

- e pişmanım güzelim be

- niye ki bak boyunca kızın var ne güzel

- orası öyle de canım çok sıkıntı çektik be, senin gibi evi olsun, arabası olsun diye düşünmedik ki, sevdik gittik, bak sen kaynana-kaynata da istemiyorsun, ben 7 yıl aynı evde oturdum güzelim be

- ayyyy istemem ben öyle, hatta uzak otursunlar

- oldu istersen hiç olmasın kimsesi

- ayyyy ne güzel olmasın valla çöpsüz üzüm

- eşimin bir halası vardı rahmetli Erzurum’lu tam dadaş kızı, bir lafı vardı senin gibiler için, kimsesi olmasın da ağaç kavuğundan mı çıkmış olsun? gidip pij alın o vakit derdi :)))

- hehe alem kadınmış, ama ben istemem valla görüşmek bile aaa o ne öyle vıcık vıcık

- E Allah gönlüne göre versin ne diyeyim, ben hiç bakmayayım falına senin belli sende evde kalıcılardansın :)))

Not : Noktası virgülüne değiştirilmeden aktarılmış bir muhabbet, parantez içleri düşünce balonum:)) , bu evde kalma lafını da pek sevmem aslında, ruh ikizini bulamamış ya da kendi isteğiyle evlenmemiş hemcinslerimi tenzih ederim.

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..