Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '07

 
Kategori
Haber
 

Kızları da alın askere

Kızları da alın askere
 

Lanetliyorum! Teröre lanet okuyorum!

Gazetede yazan aynen şöyle:

Annem beni Erzurum’da biliyor;

Yaklaşık bir haftadır dağlarda terörist takibinde oldukları öğrenilen askerleri, sırtlarındaki teçhizatıyla, tozlu botlarıyla görevlerini yerine getirmenin mutluluğu gözlerinden okundu. Fotoğrafını çekildiğini gören bir Mehmetçik, gazetecilere, “Lütfen beni çekmezseniz sevinirim. Çünkü Annem beni Erzurum’da asker sanıyor. Ben buraya kendi isteğiyle gelenlerdenim'' dedi.

Sizin de tüyleriniz diken diken olmadı mı bunu okuyunca? Bir yürek bu kadar mı net konuşur? Bir insan bu kadar mı vatan sevgisiyle doludur ki anneciğine bile böyle bir konuda yalan söyleyebilmektedir?

Yalan söylediği sadece annesi de değildir belki hem? Sevgilisi vardır, evlidir ya da kim bilir. Artık öyle tak etmiş ki canına sessiz sedasız orada şehit olmayı, ailesini kedere boğmayı göze almış; onlar en azından uzaktayken onu düşünüp boğulmasın diye üstüne bir de onları kandırmış.

Kutlarım bu Mehmetçiğimizi! Her şeyine rağmen!

Beni de alın askere! Kızlar da katılsın orduya. On beş ay olmasın, ne derseniz kabulüm. Ama benim de tuzum olsun çorbada. Ben de birkaç mayını etkisiz hale getireyim, ben de birkaç köpek kafası koparayım!

Lütfen!

Acı veriyor onlar orada, o şartlar altında yaşam ve ülkeyi koruma savaşı verirken yerimde rahat rahat oturmak. Yediğim lokmalar boğazıma diziliyor ajans haberlerini izlerken akşamları. Duş alırken onları düşünüyorum. Sıcaktan kavrulmuş yüzleri ve bir haftadır ayaklarından çıkarmadıkları postallarını…

İçim rahat! “Vatan emin ellerde!” dedim haberi okuyunca. Ama gece nedense (!) uyuyamadım yine. Beni de alın askere!

foto: http://www.kahramangazilerimiz.com/

 
Toplam blog
: 12
: 462
Kayıt tarihi
: 07.09.07
 
 

İzmirliyim... Afyon Kocatepe'de Veteriner Hekim olmak için okuyorum. Bir kız kardeşim var. Evli d..