Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '11

 
Kategori
Aile
 

Kızlarıma Yansımalar 8.Bölüm

Kızlarıma Yansımalar 8.Bölüm
 

Şu satırları sizlerden bir hafta ayrı kaldığım gün yazıyorum. İlayda önceki senelerde anneannesi ve dedesinin yanına ( Burhaniye’deki yazlığa ) gittiği için alışmışlığım var. Simla ile ilk kez bu kadar uzun ayrı kaldım. Malum yine her ikiniz de Burhaniye’desiniz. İnsanın iki evladının uzak olması kafa dinleme açısından ilk bir birkaç gün iyi geliyor, ama günler ilerledikçe özlem ağır basmaya başlıyor.

Temmuz ayının son haftasına giriyoruz. Bu Temmuz’da beş adet cumartesi pazar var, kaç senede bir oluyor bilmiyorum, gelecekte ilginizi çeker diye belirtmek istedim. Yaz denince tatil akla geliyor. Benim için tatil, gezmek ve yer görmek açısından önemli. Biliyorsunuz Kınalıada’da dedenizin yazlığı vardı. Otuz sene yazın oraya taşındık. Çocukluğumun orada geçmesinden son derece memnunum. Bir yerde ( Emre amcanızla ) şanslıydık. İş böyle olunca gezmek ikinci plana atılıyor. Ben yinede para kazanmaya başlayınca birçok yeri gezdim. Yazlık edinme hevesi eskiden bayağı fazlaydı, son yıllarda heves azalıyor. Belki tatil yapamayan kişiler için hala anlamlı olabilir. Yıllar geçerken anlayışlar da değişiyor, anlayacağınız.

Tatil deyince bir hususu daha aktarmak istiyorum. Gezmeyi ve yer görmeyi sevdiğimi söylemiştim. Eğer tatili sizlerle yapınca o tatilin tadı daha güzel oluyor. Sene içinde sizin okulunuz, benim işim dolayısıyla geçen günleri tatildeki gibi yoğun yaşayamıyoruz. Sabah uyanıp, akşam uyuyana kadar birlikte olmak çok güzel. Her tatil bitiminde işe başlama sıkıntısının yanında sizlerden ayrılma hüznü yaşamışımdır. İleride sizler büyücek tatilinizi bizim de yaptığımız gibi ayrı yapacaksınız. Doğanın kuralı.

Sizin de beni orada ( oyundan artan zamanlarda ) özlediğinizi biliyorum, bir haftamız daha var. Ne diyelim, bugün yaşadığımız küçük ayrılıklara alışmalıyız. Yaz tatilleri güzeldir, tadını çıkaralım. Çıkaramayan çok insan var inanın.

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..